Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@23:36:24 GMT

حضور مجتبی سرآسیایی در تمرین گل گهر

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۴۷۶۶

مربی جدید گل گهری ها در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به کادر فنی این تیم اضافه شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تمرینات پیش فصل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان امروز نیز ادامه پیدا کرد و شاگردان امیر قلعه‌نویی برنامه‌های کادر فنی را پیگیری کردند. مجتبی سرآسیایی مربی جدید گل‌گهر که از شروع تمرینات به دلیل ابتلا به کرونا قادر به همراهی تیم نبود، پس از منفی شدن تست پزشکی و پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه از امروز به کادر فنی تیم اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال گل‌گهر فردا در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس می‌رود و سپس روز جمعه نیز با پیکان بازی می‌کند.

علاوه بر این، سه دیدار تدارکاتی دیگر‌ مقابل فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و آرمان گهر سیرجان‌ نیز در برنامه شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار دارد.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس پرسپولیس در آستانه محرومیت و جریمه سنگین فیفا جرارد پیکه: شروع رابطه ام با شکیرا باعث شد به جدایی از بارسلونا فکر کنم ستاره 1000 میلیاردی النصر بازی با تراکتور را از دست داد؟ رسوایی در تیم ملی زیر 19 سال هلند؛ چهار بازیکن، دختر به اتاق خود بردند! استقلال زیر خط فقر / وضعیت عجیب در اردوی آبی ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد