Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی  طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران در این جلسه خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:در جلسه امروز کمیسیون با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی،اعضای کمیته تربیت بدنی و جوانان و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس به اخبار فرهنگی و موضوع حمایت از ورزش و ورزشکاران پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در ادامه با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها گزارشی از نتایج طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران توسط کمیته تربیت بدنی ارائه شد، کارشناس مرکز پژوهش ها مجلس، کارشناس سازمان برنامه بودجه و طراح اولیه این طرح و اعضای کمیسیون فرهنگی در خصوص نتایج کلی و جزیی این طرح دیدگاه‌های خود را مطرح و به بررسی موضوع پرداختند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد:این طرح که در ۳۰ بند تهیه شده است،موضوعات متفاوتی چون راهکارهای حمایت از ورزش همگانی در سطح جامعه، حمایت از ورزش دانش آموزشی و موارد اینچنینی را مورد اشاره  قرار داده است،این طرح پیش‌تر برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شده بود، کمیسیون هم برای رسیدگی به جزییات بیشتر، آن را به مرکز پژوهش های مجلس ارسال کرد که در این بین کمیته تربیت بدنی کمیسیون هم  با همکاری مرکز پژوهش های مجلس بررسی این طرح را  دنبال می‌کرد.

وی در پایان عنوان کرد:در پایان جلسه قرار شد که جزئیات این طرح در جلسات آتی کمیسیون  مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران حمایت از ورزش و ورزشکاران کمیسیون فرهنگی مجلس مرکز پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی

نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان و نونهالان ورزش باستانی پهلوانی و زورخانه‌ای گفت:ورزش پهلوانی با فضائل اخلاقی همراه است که ورزش سنتی، باستانی و اسلامی ما ایرانی‌ها به شمار می‌رود.

آیت الله نور مفیدی افزود: باید قدر خودتان را بدانید و با گسترش این رشته در راه جهانی شدن آن قدم بردارید، زیرا در زورخانه‌ها اخلاق و احترام به بزرگتر حرف اول را می‌زند.

در این دیدار از نونهالان ورزش باستانی پهلوانی قدر دانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی