Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آتزوری در آتش انتقادات، محکم پشت مهاجم خودش ایستاد. 

روبرتو مانچینی در نشست خبری قبل از بازی ایتالیا - لیتوانی گفت که نگرانی ای از بابت چیرو ایموبیله یا گل نزدن ایتالیا ندارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینی در این نشست در مورد شرایط تیمش گفت:

حال استفانو سنسی خوب است. او در ابتدای هفته مشکلی داشت و ما به او استراحت دادیم و حالا حالش خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدریکو برناردسکی سرحال است و ممکن است بازی کند. نیکولو بارلا یک کارت زرد دارد؛ به همین جهت من و همچنین به دلایل مرتبط با آمادگی، به فکر ماتیا پسینا هستم.

مانچینی اضافه کرد:

در مورد نمایش های اخیر چندان نگران نیستم. بازیکنان باید از نظر روانی حس خیلی خوبی داشته باشند. آن ها قهرمان اروپا شدند و باید با خونسردی کار کنند. متاسفانه توپ گاهی وارد دروازه نمی شود و ما هم در ایتالیا همیشه دنبال یک مقصر می گردیم. ولی باید از این جو فاصله بگیریم و بعضی از کارها را بهتر انجام بدهیم. تیم باید همین طور به کارش ادامه بدهد؛ ایموبیله هم همین طور. گل ها هم از راه خواهند رسید.  

مانچینی در تکمیل گفته هایش افزود:

این ماجرا مرا یاد ماریو بالوتلی می اندازد... من هیچ مشکلی ندارم. ما با ۲۶ بازیکن قهرمان یورو شدیم و چیرو همیشه انتخاب اول بود. او در دو بازی گل زد، در سایر بازی ها هم به گلزنی نزدیک بود ولی توپ وارد دروازه نشد که این اتفاق بعضا رخ می دهد. من به او گفته ام که یکسری تحرکات را داشته باشد ولی جدای از این، مشکلی نمی بینم. ایموبیله همیشه گل زده است. شاید وقتی به جام جهانی رفتیم، هشت گل بزند و ما قهرمان شویم. 

نیکولو زانیولو برابر سوئیس به عنوان یک شماره ۹ کاذب به زمین آمد؛ آیا این ایده برابر لیتوانی هم اجرایی خواهد شد؟

گزینه های متعددی پیش روی ماست؛ تنها لازم است شرایط بازیکنان را ارزیابی کنیم. هنوز در ابتدای فصل به سر می بریم و بازیکنان از جام ملت های اروپا برگشته اند. ما به بازیکنان سرحالی نیاز داریم.  

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس پرسپولیس در آستانه محرومیت و جریمه سنگین فیفا جرارد پیکه: شروع رابطه ام با شکیرا باعث شد به جدایی از بارسلونا فکر کنم ستاره 1000 میلیاردی النصر بازی با تراکتور را از دست داد؟ رسوایی در تیم ملی زیر 19 سال هلند؛ چهار بازیکن، دختر به اتاق خود بردند! استقلال زیر خط فقر / وضعیت عجیب در اردوی آبی ها

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس