Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:06:10 GMT

عرضه ۲۵۴ میلیون دلار در سامانه نیما

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۴۹۷۸

عرضه ۲۵۴ میلیون دلار در سامانه نیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، امروز مورخ ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ از عرضه‌های مذکور حدود ۱۳۹ میلیون دلار معامله شده است. براساس معاملات انجام شده، میانگین موزون نرخ دلاری معاملات ۲۲۸,۴۳۵ ریال بوده است.

این امر حاکی از این است که نرخ ارز مؤثر در واردات کشور نرخ مذکور بوده است.

کد خبر 5299459.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه نیما قیمت ارز نرخ ارز بانک مرکزی قیمت دلار اقتصاد آمریکا وزارت جهاد کشاورزی سازمان برنامه و بودجه شاخص کل بورس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گمرک ایران وام ودیعه مسکن اقتصاد روسیه وزارت راه و شهرسازی سید احسان خاندوزی بانک مرکزی واکسن کرونا فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد

مسعود حقیقت از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان فارس خبر داد و گفت: سامانه بارشی رگبار‌های بهاری از بعدازظهر امروز از مناطق غربی وارد استان فارس خواهد شد.

او افزود: این سامانه همراه با رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید، لغزندگی جاده‌ها، روان آب خواهد شد لذا به عموم مردم توصیه می‌کنیم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کرده و در جاده‌ها احتیاط لازم را به عمل آورند.

حقیقت اظهار کرد: سامانه مذکور از امروز در مناطق مرکزی و نیمه غربی استان به ویژه شهرستان‌های سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، کوه‌چنار و کازرون فعالیت خواهد داشت و برای روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت هم همین وضعیت برای مناطق مرکزی و نیمه غربی برقرار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: در روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه هم مناطق مذکور و هم مناطق شرقی دارای بارش‌های رگباری، صاعقه، وزش باد شدید و خطر پرتاب اجسام، روان آب و... خواهند بود.

او در پایان گرم‌ترین نقطه استان فارس را لامرد با ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سردترین را خسروشیرین آباده با دمای هوای ۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • رقابت منفی دلار نیما و بازار آزاد
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!