Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه به مصاف تیم ملی عراق برود.

دراگان اسکوچیچ با این نفرات تیمش را روانه میدان کرده است:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، وحید امیری، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت سردار به ترکیب اصلی محتمل بود اما قرار گرفتن صادق محرمی و امید نورافکن در بین بازیکنان اصلی از نکات جالب ترکیب تیم ملی است. این ۲ بازیکن به ترتیب در سمت راست و چپ خط دفاعی به کار گرفته می‌شوند.

امیری هم به سمت چپ خط هافبک می‌آید تا جهانبخش به سمت راست برود. علی قلی‌زاده به این ترتیب از ترکیب اصلی بیرون رفت. سامان قدوس و جعفر سلمانی دیگر نفراتی هستند که در بازی با سوریه فیکس بودند اما حالا نیمکت‌نشین شده‌اند.

تیم ملی ایران در هفته نخست با یک گل از سد سوریه گذشت و عراق هم در خانه کره جنوبی به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق احمد نوراللهی تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام جهانی 2022 قطر دراگان اسکوچیچ سعید عزت اللهی شجاع خلیل زاده علی قلی زاده علیرضا بیرانوند علیرضا جهانبخش محمدحسین کنعانی زادگان مهدی طارمی وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا