Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:57:11 GMT

شرکت آب منطقه ای البرز برتر جشنواره شهید رجایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۵۲۶۷

شرکت آب منطقه ای البرز برتر جشنواره شهید رجایی شد

داودنجفیان شامگاه سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در بخش شاخص های  تخصصی  شامل تعادل بخشی ، مباحث رودخانه ای و مباحث دیگر که جزو وظایف آب منطقه ای است وبه عنوان تکلیف و برنامه مصوب و از طریق وزارت نیرو ابلاغ می شود، شرکت آب منطقه ای البرز تمام یک هزار امتیاز مربوطه را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش شاخص های  عمومی که شامل دولت الکترونیک و امثال آن  است شرکت آب منطقه ای البرز در ردیف  دستگاه های برتر  استان البرز شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفیان گفت : پیش بینی می شود که شرکت آب منطقه ای استان البرز در سطح کشوری نیز حائز رتبه بر شود.

برچسب‌ها جشنواره شهید رجایی شرکت آب منطقه ای استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی شرکت آب منطقه ای استان البرز جشنواره شهید رجایی شرکت آب منطقه ای استان البرز شرکت آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد