Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:46:09 GMT

باید جلوی خروج چغندر از کرمانشاه گرفته شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۵۳۹۴

باید جلوی خروج چغندر از کرمانشاه گرفته شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید معینی‌صفا مدیرعامل شرکت قند بیستون با اشاره به اینکه در یکی دو سال اخیر فعالیت دلالان و کارخانه‌های دیگر در استان کرمانشاه به شدت افزایش یافته است، گفت: باید جلوی خروج چغندر از استان گرفته شود، ما باید همه توان خود را صرف تولید و اشتغال کنیم مگر ما چقدر توان داریم که با دلالان هم بجنگیم؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز هفت استان دیگر چغندر کرمانشاه را می‌خرند و در نتیجه ظرفیت کارخانه خالی می‌شود و به عنوان مثال ۳۵۰ نیروی فصلی ما بیکار می‌شوند.

معینی صفا با اشاره به اینکه مصرف شکر در کشور ما بیش از میزان تولید شده است ادامه داد: واردات شکر هم باید با برنامه‌ریزی و مدیریت شده باشد، اما اگر جزیره‌ای کار شود و هر کسی به دنبال سهم خود باشد در نهایت بازرگان رقیب تولید کننده می‌شود و اتفاق درستی نمی‌افتد.

معینی‌صفا یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه‌های کشاورزان را تامین نهاده‌ها برشمرد و اظهار داشت: خواسته درست و به حق کشاورزان تامین نهاده‌ها است، اما وقتی سیاست‌های کلان عوض می‌شود و به عنوان مثال ابتدا با ارز ۴۲۰۰ تامین می‌شود و بعد می‌گویند با ارز آزاد، برنامه‌ریزی در این خصوص بسیار مشکل می‌شود.

او بیان داشت: اگر شکر یکی از کالا‌های استراتژیک کشور است، یکی از بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی باید کل نهاده‌های مورد نیاز را تامین کند و در اختیار کارخانه قرار دهد تا کارخانه به عنوان عامل توزیع، نهاده‌های مورد نیاز را در اختیار کشاورزان قرار دهد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چغندر قند اشتغالزایی بنگاه های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران

پرسپولیس در میان استقبال هوادارانش از هتل امیرکبیر اراک، عازم ورزشگاه امام خمینی شد تا برابر آلومینیوم در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار بگیرد.

دریافت 14 MB

   

دیگر خبرها

  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران