Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان گفت: ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه امروز ۱۶ شهریور مامور جان بر کف ناجا سروان "مهدی آزمون" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

او افزود: این اتفاث زمانی رخ داد که ماموران گشت کلانتری ۱۱ حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و برای بررسی بیشتر با رعایت حقوق شهروندی دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زلقی ادامه داد: خودروی سارق بلافاصله بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از تعقیب و گریز ودرگیری مسلحانه سارق مسلح با پلیس، خودروی پژو متوقف شده که ناگهان شرور مسلح از خودروی پژو پیاده شده و بسمت ماموران گشت کلانتری به صورت مستقیم با اسلحه کلاش تیراندازی می کند.

او با بیان اینکه فردمسلح شناسایی و از سارقان مسلح تحت تعقیب میباشد، افزود: از سارق مسلح یک دستگاه خودروی پژو و ۳ تیغه خشاب پُر فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به متواری شدن متهم، عنوان داشت: با توجه به شناسایی متهم دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت مامور نیروی انتظامی خودروی پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا