Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه به شرح زیر است:

چهار عضو جدید شورای پول و اعتبار سوگند یاد کردند
جلسه شورای پول و اعتبار عصر امروز به ریاست رئیس کل بانک مرکزی و با حضور اعضای جدید برگزار شد.

بازگشت روند صعودی به بازار طلا و سکه
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز نسبت به آخرین معاملات روز گذشته افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرغ ارزان شد/ قیمت جوجه یکروزه کماکان بالاست
مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با وزن گیری مناسب و کاهش تلفات به سبب خنک شدن هوا، قیمت مرغ در بازار کاهش پیدا کرده است.

روزانه ۳۰۰ ایرانی در ارمنستان واکسن می‌زنند
رئیس اتاق مشترک ایران و ارمنستان گفت: روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ ایرانی در ارمنستان واکسن کرونا دریافت می‌کنند که نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است.

قیمت بلیت پرواز اربعین هنوز مشخص نیست/ مسافران علاوه بر واکسن باید تست pcr منفی داشته باشند
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت پرواز اربعین هنوز مشخص نیست و به هیچ وجه قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تایید نمی‌کنم.

نیکزاد رئیس بنیاد مسکن شد
حکم ریاست اکبر نیکزاد، در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صادر شد.

فرایند جدید رجیستری تلفن همراه منتظر امضای وزیر اقتصاد
گمرک می‌تواند با تغییر رویه رجیستری تدبیری انجام دهد تا مسافران قبل از ورود به کشور اطلاعات هویتی خود را در سایت اینترنتی گمرک اعلام کنند.

خرید و فروش "سهام عدالت" در خارج از بورس امکان‌پذیر است؟
یک مقام مسئول گفت: بخشی از مردم علاقه‌مند هستند که سهام عدالت خودشان را به خانواده یا افراد مد نظر خود واگذار نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۷۷ درصد کاهش به ۲۳۰۹ دلار و ۳۷ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا بیش از 2 درصد در روز گذشته کاهش یافت و به پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته رسید. نگرانی در مورد درگیری‌های خاورمیانه آرام‌تر شده و باعث شده تمایل سرمایه‌گذاران به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در برابر سرمایه‌های مخاطره آمیزتر مانند سهام کاهش یابد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.77 کاهش به  2309 دلار و 37 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.95 درصدی به 2324 دلار رسیده است.
تهران قصد ندارد پاسخی به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور دهد، بدین ترتیب تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه آرام‌تر شده است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/03

افزایش شاخص‌های اصلی وال استریت طلا را تحت فشار قرار داده و تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک سرمایه گذاری ایمن را کاهش داده است.
تنش‌های ژئوپلیتیکی به همراه خرید بالای طلا توسط بانک‌های مرکزی قیمت این فلز گرانبها را در دوازدهم آوریل به اوج 2431 دلار و 29 سنت رسانده بود.
سرمایه‌گذاران حالا منتظر شاخص هزینه‌کرد مصرف فردی در آمریکا هستند که قرار است در روز جمعه منتشر شود و می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد دورنمای کاهش نرخ بهره آمریکا ارائه دهد.
رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت روند کاهش تورم در سال جاری میلادی متوقف شده است.‌بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن زمان آغاز کاهش نرخ بهره وجود دارد.
نرخ بالای بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل به خرید آن را پایین می‌آورد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.82 درصد کاهش به 27 دلار و 30 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.80 درصدی، 914 دلار و 99 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/41

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴