Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی به تمجید از بازی شاگردانش مقابل عراق پرداخت و اعلام کرد که تیمش کاملا مستحق برد بود.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 موفق شد عراق را با سه گل شکست دهد. این تیم با کسب برد امشب 6 امتیازی شده و بالاتر از کره 4 امتیازی در صدر جدول رده بندی گروه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از این بازی را در ادامه می خوانید:

سرمربی تیم ملی با تمجید از بازی شاگرانش گفت: در مورد این برد چه می شود گفت؟! خیلی راضی ام. سر و شکل یک تیم را داشتیم. در چنین بازی هایی هیجانات و احساسات بسیار بالاست ولی ما توانستیم تیم برتر زمین باشیم. فکر می کنم که همه موافق هستید که لیاقت این برد را داشتیم.

او با ابراز خوشحالی از به ثمر رساندن گل زودهنگام مقابل عراق گفت: اینکه خیلی زود به گل رسیدیم این فرصت را به ما داد که بازی را مدیریت کنیم. در قسمت دوم نیمه اول بازی ما همان طور که انتظار داشتم شد ولی در نیمه دوم توانستیم باز با ضد حملات به عراق ضربه بزنیم. این تیم سعی می کرد که از حرکات و توپ های دوم استفاده کند و با توپ های بلند فشار بیاورد. ما هم می دانستیم که در برابر آنها چگونه کار کنیم.

اسکوچیچ با اشاره به عدم شروع بازی های باشگاهی در لیگ برتر ایران و خارج بودن بازیکنان شاغل در این لیگ از کوران مسابقات گفت: بازیکنانی که در لیگ ایران حضور دارند هنوز وارد کوران مسابقات نشده اند و به زمان نیاز داریم تا آنها را به شرایط بازی برسانیم و با شرایط تیمی تطبیق بدهیم. در عین حال دو بازیکن ما در بازی قبل نبودند که دیدید اضافه شدن آنها چه‌قدر توانست کیفیت کار تیمی مان را بالاتر ببرد./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

طارمی بهترین بازیکن زمین شد/ ستاره ایران: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به عراق بزنیم

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر نیچروان بارزانی به تهران

وبگاه «روداو» گزارش داد نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است روز یکشنبه برای دیدار با مقام‌های ارشد ایران به تهران سفر کند.

به گزارش مشرق، این پنجمین سفر بارزانی به ایران طی ده سال گذشته است و او قرار است در سفر جدید با برخی از مقام‌های ایران از جمله «سید علی خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی، «ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور ایران و «محمد باقر قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کند.

سفر پیشین نیجروان بارزانی به ایران در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ (آگوست ۲۰۲۱) برای شرکت در مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی اتفاق افتاده بود.

روداو نوشته ایران و منطقه کردستان عراق روابط خوبی با یکدیگر دارند و بارزانی در همایشی در ماه آوریل در سلیمانیه گفت که ایران در موفقیت اقتصادی این منطقه نقش داشته است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید