Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:20:48 GMT

طارمی بهترین بازیکن عراق- ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۲۹۴

طارمی بهترین بازیکن عراق- ایران

مهاجم گلزن تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با عراق معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با سه گل از سد عراق عبور کرد که مهدی طارمی در این پیروزی نقش ویژه‌ای با تاثیرگذاری روی دو گل داشت و توانست کلاس بالا و سطح اروپایی بازی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی طارمی نخستین موقعیت تیم ملی ایران مقابل عراق را در دقیقه ۲ به وجود آورد و پس از نفوذ سریعی که از جناح چپ زمین داشت، با پای غیر تخصصی سانتر فوق‌العاده‌ای به مقابل تیرک دوم فرستاد تا علیرضا جهانبخش با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و ایران را پیش بیاندازد.

 

ستاره خط حمله ایران در ادامه مسابقه هم بارها خط دفاعی عراق را با حرکات تکنیکی و پاس‌های خود آزار داد و اگر کمی دقت می‌کرد یا خوش‌شانس بود، می‌توانست در نیمه اول هم دوباره گل‌سازی کند یا گلزنی داشته باشد.

 

مهدی طارمی در نیمه دوم هم بازی خوب خود را ادامه داد و در دقیقه ۶۹ مزد بازی درخشان خود را گرفت؛ این مهاجم تیم ملی پس از اینکه پاس بلند سردار آزمون را به خوبی کنترل کرد و وارد محوطه جریمه عراق شد، توپ را از بین پاهای دروازه‌بان حریف عبور داد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.

 

مهدی طارمی پس از پاس گل و گل مقابل عراق، در پایان مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین توسط مسؤولان برگزاری بازی AFC معرفی شد.

عراق تیم ملی ایران تیم ملی عراق مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی ایران تیم ملی عراق مهدی طارمی مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس و سپاهان بیشترین جنگ را در میانه زمین داشتند و هافبک‌های دو تیم با بازپس‌گیری و خلق موقعیت، سعی داشتند توپ را به دست بیاورند و تبدیل به موقعیت کنند یا بازیکنان کناری را راه بیندازند که در این کار، برایان دابو بیشتر از هر بازیکن دیگری عملکردش را به چشم آورد.

هافبک خارجی سپاهان که انتقالش از پست دفاع میانی به وسط زمین شکل بهتری به بازی تیمش داده، در ورزشگاه آزادی هم جزو بهترین‌ها مقابل پرسپولیس بود و نگذاشت هافبک‌های خلاق حریف ازجمله سروش رفیعی کاری از پیش ببرند و موفق ظاهر شوند و علاوه بر آن، پایه‌گذار اخراج امید عالیشاه هم شد.

برایان دابو در حالی هفدهمین بازی خود در لیگ برتر ایران را مقابل پرسپولیس انجام داد که ژوزه مورایس حساب ویژه‌ای روی عملکردش در این مسابقه باز کرده بود که این بازیکن هم توانست مرد اول در میانه میدان برای کسب امتیاز تیمش باشد.

این بازیکن در هفته‌های اخیر یکی از بهترین‌های سپاهان بود که مقابل پرسپولیس هم می‌توان گفت بهتر از همه نفرات داخل زمین کار کرد تا تیمش شکل بازی بهتری به نمایش بگذارد و میانه میدان را در اختیار بگیرد.

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر