Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@21:19:15 GMT

طرزتهیه پفیلا سرکه نمکی در خانه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۳۳۹

در مطلب زیر طرز تهیه پفیلا سرکه نمکی را به شما آموزش می‌دهیم. ناطقان: به‌راحتی می‌توانید در خانه پفیلا با طعم سرکه نمکی درست کنید.

مواد لازم برای تهیه پفیلا سرکه نمکی:

ذرت ۱ استکان
روغن ۲ قاشق غذاخوری
نمک به مقدار لازم
سرکه ۲ قاشق غذاخوری
کره ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه و دستور پخت پفیلا سرکه نمکی:

۱. ابتدا برگ‌های بلال را جدا کرده و دانه‌های ذرت را از بلال جدا می‌کنیم و در داخل ظرف مناسبی می‌ریزیم و در داخل سینی به صورت یکنواخت می‌ریزیم تا کمی خشک شود و رطوبت آن کشیده شود (می توانید دانه‌های ذرت را آماده تهیه کنید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲. حال داخل قابلمه مناسبی روغن را ریخته و روی حرارت با شعله متوسط گذاشته تا داغ شود سپس دانه‌های ذرت را اضافه کرده کمی نمک را روی دانه‌های ذرت می‌پاشیم باید دانه‌های ذرت به اندازه‌ای باشند که کف قابلمه را بپوشانند و روی هم قرار نگیرند سپس درب قابلمه را می‌گذاریم.

۳. قابلمه را و چپ و راست و مورب کرده تا دانه‌های ذرت تفت داده شوند بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه صدای ترکیدن دانه‌های ذرت بلند می‌شود بعد از مدتی دیگر صدای ترکیدن دانه‌های ذرت خیلی کم می‌شود. آن گاه قابلمه را از روی حرارت برداشته و ۵ دقیقه صبر کنید.

۴. حالا برای مزه و طعم دار کردن پفیلا کره را در دمای اتاق داخل ظرف مناسبی گذاشته تا آب شود سپس نمک و سرکه را اضافه کرده و هم می‌زنیم سپس روی پفیلا ریخته و در داخل فر با دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۰ می‌گذاریم. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: طرز تهیه ، پفیلا ، سرکه نمکی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرز تهیه پفیلا سرکه نمکی دانه های ذرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس از خرید یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی توسط این تعاونی خبر داد.

سید حبیب علوی امروز، ۱۴ اردیبهشت طی بازدید از مراکز خرید کلزار با اعلام این مطلب گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

وی اظهار کرد: بیش از یک هزار تن کلزا تاکنون در شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است.

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: طبق قرارداد با یک شرکت صنایع غذایی مقرر شده است حداکثر یک‌ماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس تصریح کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲درصد ناخالصی و۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

وی یادآور شد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره‌سازی در انبارها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • برای تقویت استخوان از این ۱۱ خوراکی نگذرید
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها
  • کاهش وزن با دو قاشق چایخوری از سرکه سیب
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی