Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@22:44:08 GMT

تقدیر روحانی اهل سنت لبنان از کمک های ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۴۰۶

تقدیر روحانی اهل سنت لبنان از کمک های ایران

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، امام جماعت مسجد الغفران در صیدا در جنوب لبنان تاکید کرد که که کشتی سوخت ایران برای کاهش بحران سوخت این کشور و ابتکاری از جانب حزب الله در شرایطی بود که دولت و بسیاری از نیروهای سیاسی نتوانستند هیچ راه حلی برای این بحران ارائه دهند.

به گزارش العهد، این روحانی اهل تسنن لبنان  تاکید کرد: این فقط حزب الله بود که ابتکار عمل برای تماس با مقامات ایرانی را در دست گرفت و کشتی‌های سوختی را تامین کرد که به سمت لبنان حرکت کردند؛ اما متأسفانه برخی از سیاستمداران لبنانی هجمه‌های خود را شروع کردند و قبل از اینکه این کشتی‌های سوخت به لبنان برسد،  آن را  زیر سوال بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیخ العیلانی افزود: اما ما به همه کسانی که به این قضیه مشکوک هستند، می‌گوییم که کشتی سوخت ایران هیچ ربطی به مناقشه میان ایران و آمریکا ندارد ، بلکه به نفع لبنان و لبنانی‌هاست.

امام جماعت صیدا همچنین گفت: کمک مالی حزب الله در توزیع میلیون‌ها لیره بین خانواده‌های شهدا و مجروحین انفجار اخیر تانکر سوخت در شهرک التلیل عکار بهترین گواه توجه حزب الله به ملت لبنان از هر طائفه و مذهبی است.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود در روز عاشورا از واردات نفت از ایران به لبنان خبر داد.

کشتی حامل سوخت جمهوری اسلامی ایران به تازگی وارد سوریه شد و قرار است این محموله به لبنان انتقال داده شود.

بحران سوخت لبنان در حالی رو به گسترش است که آمریکا با اعمال فشار به بیروت، مانع از ارسال هر گونه سوخت به مردم لبنان می‌شد، ولی تهران بدون توجه به تهدیدات آمریکا، محموله سوخت خود را به لبنان فرستاد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

کد خبر 847458 منبع: مشرق برچسب‌ها لبنان خبر ویژه شهید لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟