Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین اشکان دژآگه که با پایان نقل و انتقالات اروپا به عنوان بازیکن آزاد بیرون مانده مدتی از طریق دوستانش در ایران اوضاع لیگ و نقل‌وانتقالات و مخصوصا شرایط استقلال و همچنین در مقطعی پرسپولیس را دنبال می‌کرد. هر آن ممکن بود او به یکی از ۲ تیم پرطرفدار پایتخت بپیوندد.

پرسپولیس وقتی نوراللهی را از دست داد، می‌توانست اشکان را جایگزین کند اما این اتفاق نیفتاد و استقلال هم آنقدر سرگرم خریدهای جدید و فسخ و قهر و آشتی بازیکنان قبلی بود که فرصت نکرد به‌طور جدی پیگیر جذب دژاگه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوطرف بر سر مسائل مالی هم به توافق نرسیده بودند؛ بازیکن دلاری می‌خواست اما باشگاه ریالی پرداخت می‌کرد.

حتی یکی از خواننده‌های خارج نشین گفته بود حاضر است هزینه جذب دژاگه را برای استقلال تقبل کند. با اتفاقاتی که رخ داده، اشکان ممکن است حتی تا نیم‌فصل لیگ ستارگان قطر هم بیرون بماند، چون پیشنهاد باشگاه قطری از بقیه پیشنهادهایش بهتر است.

او که با خاطره بدی از تراکتور و لیگ ایران جدا شده، بعید است دوباره برگردد. تا قبل از حضور در تراکتورسازی هم هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد روزی در تیم‌های ایرانی بازی کند و اتفاقات به‌گونه‌ای رقم بخورد که حتی درصدی از حقوق سالانه‌اش را هم نتواند بگیرد. اشکان به‌خاطر مسعود شجاعی به تراکتور رفته بود و حالا هر دوی آنها نه تیم دارند و نه به تیم ملی دعوت می‌شوند.

با همه اینها از نزدیکانش شنیده‌ایم که اگر استقلال و پرسپولیس پیشنهادی جدی بدهند، حاضر است مذاکره کند و به لیگ برتر خلیج‌فارس برگردد. در غیراین‌صورت اولویت با لیگ‌های حاشیه جنوبی خلیج‌فارس است.

اگر قرار به حضور در ایران باشد، تیم‌های تهرانی ارجحیت دارند و دژاگه حتی حاضر شده اگر یکی از قطب‌های فوتبال پایتخت به‌طور جدی خواهانش باشد، از موضع قبلی‌اش مبنی بر عقد قرارداد به‌صورت دلاری کوتاه بیاید و ریالی ببندد. زندگی در تهران برایش راحت‌تر است، برای همین چنین تغییر نظری داده است.

یکی از دلایل دیگری که پروژه استقلالی شدنش منتفی شد این بود که شنیده بود در لیست فرهاد مجیدی حضور ندارد اما بعدا امین قاسمی‌نژاد هم که خود فرهاد گفته بود در لیستش نیست، با استقلال قرارداد بست. دژاگه حدود یک‌ماه قبل از طریق یکی از دوستان و همبازیانش در تیم ملی که الان  در تیم استقلال است شرایط حضور در این تیم را جویا شده بود. شایعات دیگری هم در مورد پیشنهادهای باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس، گل گهر، مس رفسنجان، هوادار و... شنیده شده بود که هیچ‌کدام جدی نشد. با این‌حال اشکان بازیکن آزاد است و می‌تواند خارج از پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم بگیرد.

کد خبر 625466 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس اشکان دژاگه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است