Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:31:34 GMT

مازندران میزبان دو رویداد کشوری شنا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۷۱۶۷

مازندران میزبان دو رویداد کشوری شنا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید مهرداد یعقوبی سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو مازندران گفت: مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور، جام شروعی دوباره به مناسبت هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت شهید شاخص ورزش کشور حسن فقیهی جویباری، ۲۲ شهریور در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال و مسابقات شنای آب‌های آزاد بزرگسالان کشور، ۲۹ شهریور در حوضچه کپورچال شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: شناگران در مسابقات جام شروعی دوباره در رده سنی ۱۴ تا ۲۰ سال به مسافت ۳ کیلومتر و در رده سنی بالای ۲۰ سال به مسافت ۵ کیلومتر در دریای مازندران باهم رقابت می‌کنند.

یعقوبی گفت: مسابقات جام بزرگسالان هم در رده‌های سنی ۲۵ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۴ سال، ۳۵ تا ۳۹ سال،۴۰ تا ۴۴ سال به مسافت ۲ کیلومتر و در رده‌های سنی ۴۵ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۴ سال، ۵۵ تا ۵۹ سال به مسافت ۱/۵ کیلومتر و در رده‌های سنی ۶۰ تا ۶۴ سال، ۶۵ تا ۶۹ سال و ۷۰ سال به بالا به مسافت یک کیلومتر برپا خواهد شد.

او افزود: در این مسابقات شناگران از همه استان‌های سراسر کشور و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به رقابت می‌پردازند و به نفرات اول تا سوم هر رده سنی مدال، حکم قهرمانی و به تیم‌های برتر اول تا سوم جام قهرمانی اهداء می‌شود.

گفت: مازندران به دلیل داشتن دریا و به خصوص استعداد‌های خوب می‌تواند قطب اصلی شنای آب‌های آزاد کشور باشد و به همین دلیل ایجاد پایگاه‌های شنای آب‌های آزاد در ۱۰ نقطه از سواحل استان در دستور کار هیات قرار دارد.

سرپرست هیات شنای مازندران افزود: شهرستان نوشهر اکنون تنها شهرستانی است که در بخش شنای آب‌های آزاد در سطح استان و کشور فعالیت چشمگیر و قابل تحسینی دارد و خوشبختانه فدراسیون شنا نیز نگاه ویژه‌ای به مازندران دارد که قصدمان این است تا شهرستان‌هایی همانند بهشهر، بابلسر، فریدونکنار، تنکابن نیز با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های موجود به عنوان قطب‌های جدید شنای آب‌های آرام در سطح استان و کشور معرفی شوند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات شنا مازندران مسابقات شنای آب های آزاد هفته دفاع مقدس شنای آب های آزاد سال به مسافت رده سنی ۲۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد