Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@19:27:25 GMT

رژیم صهیونیستی همچنان در جستجوی ۶ اسیر فلسطینی

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۷۳۸۳

‍‍‍‍‍‍

رژیم صهیونیستی مسئولان ارشد زندان «جلبوع» را برای بازجویی احضار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به دنبال فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان، رژیم صهیونیستی به عوامل این زندان مشکوک شده و تحقیقات درباره ۱۴ زندانبان را آغاز کرده است.

نظامیان صهیونیست در جستجوی ۶ اسیر فلسطینی که از زندان این رژیم فرار کرده اند، به روستا‌های منطقه جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نیرو‌های صهیونیستی بازرسی خانه به خانه کردند تا این ۶ اسیری را که بامداد دوشنبه موفق شدند از زندان «جلبوع» فرار کنند پیدا کنند.   صهیونیست‌ها همچنین تجهیزات نظامی خود را در جنین تقویت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین فرار اسرای فلسطینی را سیلی به سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی برشمردند. گروه‌های مقاومت به مقامات رژیم صهیوینستی درباره اقدام انتقام جویانه علیه اسرای فلسطینی هشدار دادند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اسرای فلسطینی ، فرار از زندان ، رژیم صهیونیستی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اسرای فلسطینی فرار از زندان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد

خانواده‌های اسرای صهیونیستی در غزه از از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند فرصت را برای امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه از دست ندهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه از دولت رژیم صهیونیستی خواستند فرصت را برای امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه از دست ندهد.

این خانواده‌ها در بیانیه‌ای عنوان کردند که مبادله اسرا، تنها راه بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه است.

آن‌ها دست به دامن یحیی سنوار رهبر حماس در غزه شده و از او خواستند توافق مبادله اسرا را بپذیرد و از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز درخواست کردند با این توافق موافقت کند.

افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا

خانواده‌های اسرای صهیونیست تاکید کردند که اکنون زمان عمل است و امیدواریم دولت تصمیماتی اخلاقی اتخاذ کند.

آن‌ها تصریح کردند که در دوره دولت کنونی شکستی بی‌سابقه حاصل شد و اکنون دولت باید به وظیفه خود در بازگرداندن اسرا عمل کند.

آن‌ها همچنین از تلاش‌های آمریکا و قطر به خاطر آزادی شماری از اسرا در دور نخست مبادله اسرا تشکر کردند و از دولت‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا، قطر و مصر خواستند برای آزادی دیگر اسرا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم