Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم باشند، گفت: دولت تدبیر با حمایت اصلاح طلبان بر سر کار آمد و چالش‌های امروز در زمینه اقتصاد، معیشت، تورم و نقدینگی حاصل عملکرد دولت متبوع اصلاح طلبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد اصلاح طلبان موجب شد، مردم در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری از آنها رویگردان شوند، تصریح کرد: اصلاح طلبان با مطالبه‌گری از دولت جدید که هنوز مستقر نشده است، می‌خواهند افکار عمومی را از عملکرد ضعیف خود منحرف کنند.

وی با اشاره به تلاش اصلاح طلبان برای فرار به جلو، اظهار داشت: دولت جدید پس از استقرار تمام تلاش خود را برای حل چالش‌ها و مشکلاتی که عملکرد ضعیف دولت تدبیر ایجاد کرده است، به کار خواهد گرفت.

جوکار افزود: وضعیت اقتصادی موجود نتیجه عملکرد دولت مورد حمایت اصلاح طلبان است. اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد دولت و عملکرد مدیران ناکارآمدی که به دولت گذشته تحمیل کرده‌اند، باشند.

رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس اظهار داشت: کاهش شدید ارزش پول ملی، افزایش تورم و بیکاری و رکود در بخش تولید نتیجه عملکرد اقتصادی دولت مورد حمایت اصلاح طلبان است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی محمدصالح جوکار ناکارآمدی دولت اصلاح طلبان عملکرد دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!

عضو مجمع روحانیون مبارز انتقاداتی را از مواضع مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق کیهان مطرح کرد.

آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد