Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دشتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در وضعیت عادی روزانه بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ مترمکعب از شبکه آب شهرستان و حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ مترمکعب از شبکه اختصاصی آب شرکت فلات قاره بهرگان برای آب شرب شهر امام حسن اختصاص و تامین می‌شود که احداث این مخزن می‌تواند مشکل تامین آب شرب این منطقه  را به صورت بلندمدت و اساسی برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: باتوجه به مشکلاتی که در زمینه آب رسانی به امام حسن پیش آمده بود، وضعیت این در بازدیدی در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

دشتی افزود: هدف از این بازدید میدانی، برطرف کردن نواقص به وجود آمده و بررسی وضعیت آب شرب در نقاط و محدوده‌های مختلف شهر امام حسن بود که تدابیر کوتاه‌مدت و اضطراری در شرایط فعلی به وجود آمده اتخاذ شد.

وی گفت: با توجه به نقص فنی در پمپ خط کمکی فلات قاره بهرگان در هفته جاری مشکلاتی در تامین و توزیع خط آب شرب شهر امام حسن به وجود آمده بود.

فرمانداردیلم ادامه داد:  اصلاح و بازسازی شبکه خط ورودی زیر مخزن هوایی شهر امام حسن در دست اقدام است  که پس از اتصال مجدد شبکه کمکی فلات قاره بهرگان بازسازی صورت گرفته  تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: در صورت همکاری شرکت فلات قاره در افزایش میزان آب شرب از خط اختصاصی تا میزان ۳۰۰ یا ۳۵۰ مترمکعب می‌تواند وضعیت آب شهر امام حسن را بهبود بخشد.

دشتی افزود:  دستور اصلاح و تغییر محل انشعاب آب مرکز جامع سلامت شهید حسینی زاده  شهر امام حسن با توجه به اهمیت خدمات دهی این مرکز  داده‌ شد.

وی گفت: به‌منظور امکان تامین آب اضطراری با تانکر سیار آب‌رسان در مواقع موردنیاز با اولویت مرکز جامع سلامت و منازل مسکونی اطراف و نقاط کم آب شهر با همکاری شهرداری بندر امام حسن و از طریق اداره آبفا شهرستان و نمایندگی بهره‌برداری آب این بخش انجام‌ شده است.

فرمانداردیلم افزود: باتوجه به  اینکه میزان اختصاص‌یافته سهمیه آب شهرستان از خط کوثر خاص و  بر اساس سرانه جمعیتی اختصاص می‌یابد،  شهروندان از منبع ذخیره آب خانگی و آبگیری در مدت‌زمان لازم استفاده کنند.

وی بیان کرد: باتوجه به تنش‌های آبی در سراسر کشور و به‌تبع آن استان و شهرستان کاهش میزان سهمیه آب و افزایش میزان مصرف از دلایل اصلی کمبود آب در طول شبانه‌روز در تمامی نقاط شهری و روستایی است.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است و  آب آشامیدنی آن از طریق سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌شود.

برچسب‌ها امام حسن بوشهر آب و فاضلاب گناوه بندردیلم آب آشامیدنی آبرسانی اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام حسن بوشهر آب و فاضلاب امام حسن بوشهر آب و فاضلاب گناوه بندردیلم آب آشامیدنی آبرسانی اعتبار شهر امام حسن فلات قاره آب شهر آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)

تین نیوز

مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود