Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:42:46 GMT

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی کرج

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۷۵۱۶

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی کرج

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۱۲:۵۷ دقیقه ظهر ۲۴ مرداد دو نفر سرنشین یک دستگاه خودروی سمند به یک مغازه طلافروشی درخیابان شهید بهشتی کرج دستبرد زدند. سارقان باتوجه به خلوت بودن محل و با تهدید صاحب مغازه اقدام به سرقت مقداری طلا کردند و بلافاصله از محل متواری شدند.

با شروع تحقیقات پلیسی سرانجام متهمان در کمتر از ۲۰ روز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، صبح دیروز با اعلام این خبر گفت: سارقان طلافروشی کرج که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند. وقتی فیلم سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج منتشر شد بازتاب بسیاری در فضای مجازی به همراه داشت که با پیگیری‌های پلیس متهمان و سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا به مقابله با سرقت و جرایم خرد این‌چنینی بپردازیم، ادامه داد: پرونده مشابه زورگیری در اتوبان تهران کرج به سرعت در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت و ظرف ۱۰ روز آینده شاهد اعلام حکم نهایی این مجرمین خواهیم بود.

مددی بیان کرد در همین راستا پرونده سارقان طلافروشی مسلحانه کرج نیز تکمیل و به دادگاه ارسال خواهد شد، امیدواریم بتوانیم با اقدامات سریع و قاطع نظم و امنیت را برای مردم برقرار کنیم. سعی داریم قاطعانه با چنین جرائمی برخورد کنیم؛ همچنین برخورد قاطع با افراد سابقه دار به صورت جدی‌تری در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند