Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:11:01 GMT

بیست و چهارمین شهردار مهریز انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۷۵۵۳

بیست و چهارمین شهردار مهریز انتخاب شد

ایسنا/یزد رئیس شورای اسلامی شهر مهریز اعلام کرد: صورتجلسه شماره چهار شورای اسلامی ششم شهر مهریز «علیرضا عرشیان» به عنوان بیست و چهارمین شهردار مهریز معرفی شد.

«سید محمد امین بیدکی» در این مورد افزود: شهرداران گذشته منشا خیر و تحول آفرینی در شهرستان بوده‌اند و امیدواریم شهردار جدید نیز منشا خیرات و ادامه دهنده این راه با محوریت حل امور فرهنگی و شهری باشد تا شاهد ارتقا شاخص فنی در مهریز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر قانون‌مداری و مردم‌داری برای اداره شهر، عنوان کرد: امید بر آن است که شهردار جدید با رعایت و عمل به قانون و مردم‌داری به صورت جهادی و شبانه‌روزی مشغول به خدمت‌رسانی به مردم شریف، فهیم و دیندار باغ شهر تاریخی مهریز شود چرا که اگر مردم ببیند مسئولان در حال تلاش برای رفاه آنها هستند، دلگرم شده و در کنارشان و حتی شاید جلوتر از آن‌ها برای آبادانی شهر قدم بر می‌دارند.

اعضای شورای اسلامی شهر مهریز عصر دیروز در جلسه‌ای فوق العاده نسبت به انتخاب «علیرضا عرشیان» به عنوان شهردار با پنج رای اعضا اقدام کردند.

بیکی رئیس شورای شهر مهریز در این نشست که در صحن علنی شورا برگزار شد، بر انتخاب شهردار واجد شرایط تاکید کرد و گفت: شهردار منتخب باید بتواند پاسخگوی نیازهای شهر و مجری برنامه‌ها و رویکردهای شورای شهر باشد.

گفتنی است؛ «علیرضا عرشیان» اصالتا مهریزی است و تحصیلات وی، مهندس مکانیک و کارشناس ارشد مهندسی عمران است و در کارنامه کاری خود از آذرماه 1396 بخشداری زارچ را داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهردار مهريز استانی شهرستانها شهر مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است