Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@02:38:27 GMT

ادعای قتل عمد در تصادف رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۷۶۹۴

یک سال پس از دستگیری راننده خودروی پیکان که باعث مرگ پسر جوانی شده بود خانواده قربانی مدعی شدند تصادف عمدی بوده و پسرشان به قتل رسیده است.

به گزارش ایران، یک سال پس از دستگیری راننده خودروی پیکان که باعث مرگ پسر جوانی شده بود خانواده قربانی مدعی شدند تصادف عمدی بوده و پسرشان به قتل رسیده است.

اوایل شهریور سال گذشته تصادف مرگباری در بلواری حوالی خیابان سراج به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی پایتخت آغاز شد.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد 32 ساله به‌نام بابک در تصادف با خودروی پیکانی جان خود را از دست داده است. در تحقیقات اولیه به نظر می‌رسید که مرد جوان در تصادفی غیر عمدی فوت کرده است اما زمانی که خانواده بابک از ماجرای مرگ پسرشان باخبر شدند اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار دادند که احتمال تصادف عمدی را قوت بخشید.

تهدیدهای سریالی

یکی از اعضای خانواده بابک در تحقیقات گفت: مدتی بود که چند نفر پسرم را تهدید می‌کردند. البته ما نمی‌دانیم ماجرا چه بوده و چه کسانی و برای چه موضوعی پسرمان را تهدید می‌کردند.

با شکایت خانواده بابک، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بررسی درخصوص ادعای خانواده مرد جوان را صادر کرد. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه رفتند. در بررسی‌های تیم جنایی به سوپرمارکتی رسیدند که دوربین‌های مغازه مشرف به محل حادثه بود.بازبینی دوربین‌ها نشان می‌داد که خودروی پیکانی پس از برخورد با پسر جوان بدون هیچ توقفی یا حتی بررسی وضعیت مصدوم از محل متواری شده است.

تصاویری که از دوربین‌ها به‌دست آمد و اظهارات خانواده بابک، فرضیه قتل را پررنگ کرد و تحقیقات برای دستگیری راننده متواری ادامه یافت.در ادامه تحقیقات، هویت و مشخصات راننده پیکان فراری شناسایی و مرد جوان بازداشت شد. او زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، مدعی شد که تصادف عمدی نبوده و از مرگ مرد جوان هم بی‌اطلاع بوده است.

به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با متهم

ماجرای تصادف چه بود؟

من ساکن همان منطقه هستم و آن روز برای خرید نان از خانه خارج شدم. در حال عبور از بلوار بودم که از سمت شاگرد با مرد جوانی تصادف کردم. همان موقع توقف کردم و حتی دنده عقب هم گرفتم تا بررسی کنم که برای او چه اتفاقی رخ داده است اما او سالم بود و مشکلی نداشت. من هم به مسیرم ادامه دادم.

بعد از آن روز پیگیر موضوع نشدی؟

چند روز بعد به همان محل رفتم و از اهالی و کسبه پرس و جو کردم. اما کسی خبری نداشت.

چطور از ماجرای مرگ بابک با خبر شدی؟

تا روزی که دستگیر نشده بودم نمی‌دانستم او مرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خانواده بابک تصادف عمدی دوربین ها مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت