Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آئینی با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و حوزه تربیت بدنی و سلامت، کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آئین گفت:این کاروان شامل اقلام بهداشتی، سلامت و انواع وسایل ورزشی است که به نسبت جمعیت هر مدرسه بین دانش آموزان ابتدایی و متوسطه استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی زارع پور با بیان اینکه این تجهیزات در ۱۳ منطقه‌ توزیع می‌شود افزود: با اعزام این کاروان بخشی از تجهیزات ورزشی و بهداشتی مورد نیاز مدارس استان قبل از شروع سال تحصیلی تامین‌می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم گفت: این تجهیزات به مبلغ ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و شامل اقلام مصرفی و غیر مصرفی است.

فریبا حسینی با بیان اینکه اقلامی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و سلامت در این کاروان نیز توزیع می‌شود افزود: هدف از تهیه و توزیع این تجهیزات را رفع کمبود لوازم ورزشی وبهداشتی در مدارس و برقراری عدالت آموزشی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده

اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

او افزود: قرار است سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شوند که از این سه کاروان، شامل دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شوند.

اسماعیلی گفت: کسانی به این سفر اعزام می‌شوند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

او افزود: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.

اسماعیلی گفت: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد