Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به اطلاع کلیه فعالان بازار سرمایه می‌رساند، پیرواطلاعیه شماره ۱۸۱/۹۴۱۷۶ مورخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ امروز چهارشنبه مورخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ تعداد ۲۲۵ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد (۱۸۰ میلیون سهم جهت عرضه عموم و ۴۵ میلیون سهم به صندوق‌های سرمایه گذاری) به تعداد ۳۰۰ سهم از شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیاتک در نماد کیمیاتک به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت از ساعت ۰۷:۳۰ دقیقه در حال عرضه است و فقط ۳۰ دقیقه دیگر تا پایان عرضه، این عرضه اولیه باقی مانده و در ساعت ۱۰:۳۰ زمان ثبت خرید عرضه اولیه کیمیاتک به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

جزئیات عرضه اولیه امروز اعلام شد/ چگونه سهام «فجهان» را بخریم؟

لازم به ذکر است، امکان اصلاح و یا حذف سفارش فقط در ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ دقیقه امکان پذیر است. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است. ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت ۱۸.۸۱۹ و سقف قیمت ۲۳.۰۰۰ ریال است)، جهت ثبت سفارش امکان پذیر است و ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست.

پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ایران مصوب ۱۴ دی ۱۳۹۵ خواهد بود.

گفتنی است، صندوق‌های سرمایه گذاری می‌توانند در روز شنبه مورخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ براساس ساز و کار عملیاتی که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش خرید سهمیه در نظر گرفته شده برای هر صندوق (مطابق با اطلاعیه شماره ۱۸۱/۹۴۳۴۱ مورخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ مدیریت عملیات بازار) اقدام کند.

همچنین خریداران عرضه اولیه در نماد کیمیاتک به تعداد تخصیص داده شده در روز عرضه اولیه دارای اختیار فروش تبعی این سهام خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عرضه اولیه شرکت دارویی بورس تهران شهریور ۱۴۰۰ عرضه اولیه ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان روابط عمومی شرکت گاز گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اطلاع رسانی مردمی مبنی بر استشمام بوی گاز در شهر بندر ترکمن و سپس روستا‌های قره‌سو و نیازآباد، گروه‌های عملیاتی و امدادی شهرستان و استان به بررسی ایستگاه و شبکه و تاسیسات گازی منطقه و ایستگاه‌های مجاور تامین کننده گاز بندر ترکمن از کردکوی و بصیرآباد گمیشان پرداختند و هیچ مشکل فنی، نشت و یا خرابی در تاسیسات مشاهده نشد.

این اطلاعیه می‌افزاید: بررسی‌ها در شهر‌های مجاور نشان داد که نیمه شب قبل حدوداً ۱۶۰ لیتر ماده بودار کننده گاز شهری به سرقت رفته و مواد باقیمانده در بشکه‌ها در شهرستان بندر ترکمن تخلیه شد و باعث انتشار بوی ماده بودار کننده (مرکابتان) شده است.
بر این اساس با توجه به اینکه این ماده به صورت مایع در صورت تخلیه بصورت تبخیر در فضا منتشر می‌شود بوی گاز را سبب شده بود که در حال حاضر نیست قطع شده و اوضاع به حالت عادی بازگشت.

طبق این اطلاعیه بحث سرقت از طریق مراجع انتظامی و امنیتی در دست پیگیری است و این شرکت ضمن عذرخواهی از شهروندان بندر ترکمن به  اطلاع می‌رساند این ماده بودار کننده صرفاً برای بودار شوندگی گاز شهری، بی‌خطر و غیر سمی است.

 

 

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان