Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه در نشست مشترک با مدیر و پرسنل اداره کل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان اظهارداشت: نظارت زمانی می‌تواند موثر و بازدارنده باشد که مدیر در مسوولیت و پست خود مشغول به فعالیت باشد و اقدام دیوان محاسبات در تهیه گزارشات نظارت مستمر۲ ماهه به مدیران این امکان را می‌دهد تا قبل از اتمام مهلت قانونی نسبت به اصلاح امور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم سنخیت حجم فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی با تعداد کارکنان و امکانات موجود در دستگاه‌های اجرایی افزود: هرچند حجم اعتبارات، فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال‌های قبل چندین برابر شده است اما امکانات و نیروی انسانی موجود متناسب با آن رشد نیافته و شیوع کرونا و عدم حضور بخشی از کارکنان نیز باعث فشار مضاعف بر بدنه دولت شده است.

استاندار سیستان وبلوچستان با بیان دستاوردهای دولت ادامه داد: افزایش سهم اعتبارات استان، افزایش کیفیت و سرعت اجرای پروژه‌ها، تسریع در ریل‌گذاری راه‌آهن زاهدان- چابهار، افزایش سرمایه‌گذاری، بازگرداندن ۶۸ کارخانه و واحد تولیدی به چرخه تولید، راه‌اندازی کارخانه تیس، توسعه طرح‌های مرغداری و جوجه‌کشی و بهره‌برداری از طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان را نشانه‌هایی از جدیت دولت در رفع محرومیت از این منطقه است.

ابراهیم ویسی مدیر کل دیوان محاسبات سیستان وبلوچستان نیز در این نشست با بیان اقدامات انجام شده از سوی حسابرسان این اداره کل گفت: رسیدگی به موضوعاتی همچون حاشیه‌نشینی، طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان، حقوق معادن دولتی، پسماندهای بیمارستانی و بازارچه‌های مرزی از جمله موضوعات مورد رسیدگی در سال قبل و موضوع ترک فعل مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان یکی از اولویت‌های رسیدگی این دیوان است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان دیوان محاسبات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان دیوان محاسبات کشور سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان دیوان محاسبات کشور دستگاه های اجرایی دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد