Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین میرزازاده عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم درباره برگزاری اردو‌ها گفت: خدا را شکر شرایط اردویی بسیار خوب است. کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات جهانی نروژ فرصت داریم. کادر فنی زحمات زیادی کشیده‌اند و آماده هستیم تا خوش‌رنگ‌ترین مدال را بتوانیم کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تمریناتش در اردو‌ها گفت: کادر فنی برنامه‌های خاصی برای ما در نظر گرفته، البته در کنار این تمرینات قدرتی هم را هم انجام می‌دهم تا بتوانم بهتر روی تشک حاضر شوم.

میرزازاده در خصوص حضورش در مسابقات جهانی نروژ و همچنین حریفان اصلی خود گفت: در این مسابقات به دنبال بهترین نتیجه هستم و با خیلی از آن‌ها تاکنون چندین بار کشتی گرفته‌ام. البته هنوز لیست شرکت‌کننده‌ها در این مسابقات اعلام‌نشده، اما من با توجه به احتمالات که شاید برخی نفرات مقابلم قرار بگیرند فیلم کشتی‌های آن‌ها را می‌بینم و آنالیز می‌کنم. البته باید بگویم که مهم‌ترین حریفانم کشتی گیران کوبایی، ترک و گرجستانی هستند.

میرزازاده در مورد حضور مربیان سازنده در اردو‌ها گفت: حضور این مربیان در اردو‌های تیم ملی تأثیر بسیار مثبتی دارد، چون انگیزه‌ای برای خود مربیان است تا بیشتر به شاگرد پروری بپردازند و تبادل دانش هم یکی از تأثیرات مثبت این حضور‌ها است.
فرنگی کار ۱۳۰ کیلو کشورمان گفت: در خصوص لیگ برتر فعلاً با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و بیشتر حواسم بر مسابقات جهانی متمرکز است. البته حضور در لیگ هم از لحاظ مالی و هم از نظر عملکردی تأثیر بسیار مثبتی دارد.

بیشتر بخوانید

برگزاری انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در نخستین وزن/ آخرین مسافر نروژ مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند

امین میرزازاده ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در حاشیه جام تختی در مورد حضورش در المپیک پاریس گفت: تمام تلاش خود را در المپیک برای کسب مدال خوشرنگ به کار می‌گیرم. امیدوارم مسئولان به آرامش تیم کمک کنند ضمن اینکه رنگرز و کادرش با دانش هستند.

دریافت 22 MB

                 

دیگر خبرها

  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است