Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محسن طالبی، اردلان حسین‌زاده، بیتا طیبان، محمدحسین ابراهیم‌زاده، امیرعباس کارگران و مصطفی ماریان، ۶ ورزشکار استان هستند که در اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی معلولان حضور دارند.

وی انتخاب ماریان در تیم ملی دوومیدانی معلولان را قطعی دانست و گفت: محمدرضا صحراگرد نیز به عنوان مربی از این استان در بازی های پاراآسیایی تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ابوالفضل پورظریف و محمدصالح عرفانیان در اردوی تیم ملی شنا، آرش ظریفی در اردوی تیم ملی وزنه برداری، مظاهر پایداری در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر و مرتضی رباط‌جزی در تیم بوچیا حضور دارند و خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند.

صفایی با بیان اینکه هنوز تعداد نهایی ورزشکاران اعزامی این استان به مسابقات پاراآسیایی بحرین مشخص نیست، گفت: البته زمان دقیق برگزاری مسابقات پاراآسیایی نیز حدود آبان ماه خواهد بود و زمان دقیق برگزاری این رقابتها به شرایط همه‌گیری کرونا بستگی دارد.

در حال حاضر ۸۰۰ ورزشکار جانباز و معلول سازماندهی در خراسان رضوی فعالیت ورزشی دارند.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بازی های پاراآسیایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بازی های پاراآسیایی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بازی های پاراآسیایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی