Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی خوزستان در یک بازدید سرزده از پلیس راهنمایی و رانندگی کلان شهر اهواز بازدید کرد. خبرگزاری میزان-  بحرانی فرد دادستان نظامی خوزستان جهت بررسی عملکرد و کیفیت خدمت رسانی پلیس به شهروندان اهوازی از پلیس راهنمایی و رانندگی بازدید بعمل آورد.

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اجزای تشکیل دهنده پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله اتاق مانیتورینگ دوربین‌های کنترل عبور و مرور و بررسی نقاط پر ترافیک شهر و دیگر قسمت ها، از لزوم به روزرسانی تجهیزات پلیس و افزایش کنترل‌های عبور و مرور در سطح شهر سخن گفت و افزود: پلیس مقتدر و در عین حال متخلق به اخلاق حسنه دو مقوله‌ای است که از پلیس، در جمهوری اسلامی ایران متوقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دادسرای نظامی خوزستان اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با آحاد مردم، باید اخلاق انسانی و اسلامی را پیشه خود قرار دهد در عین حالی که با متخلفین در چارچوب قانون برخورد کند.   وی افزود: تفاوت پلیس در جمهوری اسلامی با سایر کشور‌ها، اخلاق محور بودن به جای ابزار محور بودن است.     بیشتر بخوانید:     رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران معارفه شد انتهای پیام/ برچسب ها: خوزستان دادستان نظامی راهنمایی و رانندگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان دادستان نظامی راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی نظامی خوزستان دادستان نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان