Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئوف محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  برای ساخت این واحدهای آموزشی، در مجموع بیش از ١٣٠ میلیارد ریال هزینه شده که بیشتر آن از سوی خیرین نیک اندیش تامین شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت مدارس ۹ کلاسه شهر تازه آباد و ۲ باب شش کلاسه در شهرهای ازگله و میرآباد و ٦ کلاسه روستای چم زرشک حدود ١٠٠ میلیارد ریال هزینه شد ضمن اینکه هفت باب مدرسه روستایی نیز با ١٩ کلاس درس ساخته شده و تا مهر ماه مورد بهره‌برداری خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: دو باب مدرسه سه کلاسه در روستای شیخ صله، یک باب شش کلاسه در چم زرشک، سه باب مدرسه دو کلاسه در روستاهای حرمیان، دشت لیل و نیرژ و یک باب مدرسه یک کلاسه در بستان آباد  مدارس روستایی آماده افتتاح این شهرستان هستند.

وی یادآور شد: بعد از زلزله آبان ماه ٩٦ کار تعمیرات و مقاوم سازی مدارس ابتکار، خلیج فارس، خدیجه کبری(س) صلاح الدین ایوبی و خوابگاه دخترانه عصمت این شهرستان آغاز و انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش ثلاث باباجانی گفت: بازسازی مدارس آسیب دیده از زلزله در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۳۳ مدرسه شهری و روستایی با ١٧٦ کلاس درس و یک باب آشپزخانه و سلف سرویس مدرسه شبانه روزی پسرانه امام خمینی (ره)  این شهرستان بازسازی شده است.

محمدی تاکید کرد: علاوه بر این، مدارس در روستاهای مناطق صعب العبور بش ناوخاص و آب سرخ و دیگر مناطق با آمار دانش آموزی کم در کانکس پیش ساخته ایجاد شد و هیچ مدرسه استیجاری در سطح شهر و روستا نداریم.

وی افزود: توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی یکی از مهمترین اهداف مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان است که تلاش داریم با توزیع تجهیزات و ساخت فضاهای آموزشی در سطح روستاها، عدالت آموزشی را محقق کنیم.

شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ثلاث باباجانی مدرسه سازی زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ثلاث باباجانی مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ثلاث باباجانی مدرسه سازی زلزله ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد