Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم بازدید کرد.

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه علی شاملو، مدیر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات این سازمان  از روند کار در شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش پور ضمن بازدید از بخش‌های اداری و آزمایشگاهی این شرکت، بر توسعه شبکه استانداردسازی کالاها به‌ویژه محصولات تولیدشده در منطقه آزاد قشم تأکید کرد.

شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه های مختلف آزمایشگاهی، بازرسی ملی و بین‌المللی کالا و بازرسی‌های فنی نظیر بازرسی فنی آسانسورهای برقی و تأیید نوع خودرو در حال ارائه خدمات است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی قشم استاندارد خودرو استاندارد خودرو روابط عمومی قشم سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد