Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:14:53 GMT

فصل صید میگو در استان بوشهر ۲۵ شهریورماه پایان می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۸۸۰۹

فصل صید میگو در استان بوشهر ۲۵ شهریورماه پایان می‌یابد

علی بازدار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فصل صید میگو در استان بوشهر از ۱۲ مردادماه برای قایق‌ها و از ۱۳ مرداد برای لنج‌های صیادی آغاز شده است و صیادان همچنان مشغول به صید هستند.

وی از افزایش میزان صید نسبت به متوسط پنج ساله و ۱۰ ساله خبر داد و بیان کرد: بیشترین میزان صید مربوط به شهرستان بوشهر و کمترین صید مربوط به شهرستان کنگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدار اضافه کرد: بر اساس مصوبه کمیته مدیریت صید استان بوشهر مقرر شد فصل صید میگو در محدوده آب‌های استان بوشهر برای همه شناورها از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه به پایان برسد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: بر این اساس در تاریخ ذکر شده همه شناورها باید تجهیزات صیادی ویژه صید میگو را از شناورها تخلیه کنند.

وی ادامه داد: مجموع روزهای صید و دریاروی برای شناورهای صیادی استان بوشهر ۴۴ روز بوده است.

کد خبر 5299785

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر میگو ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون اردبیل تعاونی سیستان و بلوچستان ایلام خراسان رضوی استان بوشهر صید میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی