Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:22:02 GMT

برانکو: باید از نصفه موقعیت‌ها هم استفاده کنیم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۸۸۸۲

برانکو: باید از نصفه موقعیت‌ها هم استفاده کنیم

برانکو ایوانکوویچ، مربی کروات با تایید پیشرفت تیم ملی فوتبال عمان در دو دیدار اخیر تاکید کرد پیروزی عربستان به واسطه تجربه رقابت بیشتر بازیکنان حریف بود.

سرمربی عمان در جریان صحبتهای خود در نشست خبری پس از بازی دیشب گفت: متأسفانه ما به نتیجه ای که برای آن کار می کردیم نرسیدیم. خوب بازی کردیم و هرچه داشتیم دادیم ، اما نتیجه به نفع ما نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: "تیم عربستان خوب است و برای چنین مسابقاتی بازیکنان برجسته و باتجربه ای دارد و ما مقابل این تیم بازی خوب و قدرتمندی را به نمایش گذاشتیم اما بازی را باختیم .فکر می‌کنم در هر دو نیمه رویارویی بودیم و عملکرد خوبی داشتیم و مستحق یک امتیاز بازی بودیم. تساوی حداقل حق ما از این بازی بود. "
سرمربی تیم ملی عمان ضمن شماتت حمله‌ورانش گفت: چنین بازی هایی باید از نصف موقعیت‌ها هم استفاده کنیم ولی ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و برخلاف روند بازی با گلزنی عربستان مجازات شدیم.
برانکو ایوانکوویچ در ادامه اظهارات خود گفت: "ما ثابت کرده ایم که می توانیم با هر تیم قدرتمندی در آسیا رقابت کنیم. من به بازیکنانم به خاطر این عملکرد تبریک می گویم. در دو دیدار گذشته ،  شاهد پیشرفت بزرگی در عملکرد تیم بودیم. از همه تشکر می کنم و ما تلاش خواهیم کرد تا در رویارویی بعدی به نتیجه بهتری برسیم. "/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان می باشد.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت ها حاضر می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان