Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:25:29 GMT

چهار عضو جدید شورای پول و اعتبار سوگند یاد کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۸۸۸۷

چهار عضو جدید شورای پول و اعتبار سوگند یاد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ، یکهزار و سیصد و بیستمین جلسه شورای پول و اعتبار عصر روز سه شنبه به ریاست اکبر کمیجانی رئیس کل بانک مرکزی و با حضور اعضای جدید برگزار شد.

آقایان احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رضا ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در این جلسه به عنوان اعضای جدید شورای پول و اعتبار حضور یافتند و سوگند یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای پول و اعتبار اعضای حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، چهل و نهمین اجلاس سالانه ۲۰۲۴ گروه بانک توسعه اسلامی از امروز نهم اردیبهشت ماه مصادف با ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی و به مدت دو روز در ریاض عربستان سعودی برگزار می‌شود.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پس از ورود به ریاض، جلسات دوجانبه‌ای با نمایندگان کشور‌های مختلف عضو برگزار می‌کند و سپس در جشن طلایی سالگرد تأسیس بانک در سطح وزرای اقتصاد کشور‌های عضو حضور خواهد یافت.

خاندوزی سپس روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی (اعضای هیئت عامل) شرکت خواهد کرد که در این جلسه علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران نیز وی را همراهی خواهند کرد.

وزیر اقتصاد سپس با همراهان خود در جلسه دوجانبه با فیصل ابراهیم وزیر اقتصاد عربستان حضور می‌یابد.

این نشست همچنین با حضور رحمت اله اکرمی خزانه دار کل کشور در جلسه شتابدهی در تأمین مالی اقلیمی از طریق صکوک سبز و پایداری (شامل ارائه راهنمایی در خصوص صکوک پایدار) ادامه می‌یابد و سپس نشست میزگرد اعضای هیئت عامل (جلسه غیرعلنی) با حضور وزیر امور اقتصادی ایران و علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار خواهد شد.

در نهایت عصر روز دوم و پایانی این اجلاس، کنفرانس مطبوعاتی اجلاس سالانه با حضور  خاندوزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد