Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی امام جمعه دشت آزادگان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تنش آبی این منطقه اظهار کرد: معضل تنش آبی از هفتم تیرماه ۱۴۰۰ آغاز شد که در چهار خطبه تذکرات لازم و نکات مهمی به دولتمردان ارائه کردم و همچنان پیگیر این موضوع هستم.

وی افزود: در خطبه‌های نمازجمعه بر مشروعیت مطالبه به حق مردم تأکید کردم؛ به همین منظور از هور العظیم بازدید هفت ساعته داشتم و از مناطق دیگری که در آن‌ها مشکلاتی به وجود آمده بود بازدید مفصل کردم، نتیجه این بازدیدها به مسئولان و نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان استانی و شهرستانی منعکس شده، امیدواریم اقدام درخوری در این زمینه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام شرفی به جلسه دو ساعته خود با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به منظور حل مشکلات به وجود آمده در منطقه اشاره کرد و افزود: همچنین با مدیران کشاورزی و آب شهری و روستایی جلسات مختلفی در این زمینه داشتم که این جلسات نتیجه‌بخش بوده به گونه‌ای که در استان و شهرستان منعکس شده و به همه این موضوع ترتیب اثر دادند.

امام‌جمعه دشت آزادگان به جلسات برگزار شده با شیوخ مؤثر و متنفذین منطقه درباره آرام کردن امور و مشروعیت دادن به حرکت درست و به حق مردم اشاره کرد و افزود: این جلسات بسیار تأثیرگذار بود؛ در نشست با جوانان هم توصیه کردم که حرکت‌های شما باید معقول و در چارچوب شرع و مصلحت نظام باشد. این صحبت‌ها در روحیه جوانان بسیار تأثیرگذار بود؛ با مجروحان این حرکت‌های انجام شده هم صحبت و دلجویی داشتیم که آن هم مؤثر واقع شد. در جلساتی هم که با معاونت استانداری صورت گرفت، راهکارهایی که بتوانیم رضایت مردم را تأمین و مطالبه به حق مردم را شناسایی کند تا این مطالبات به وسیله عناصر مخرب و ضد انقلاب به شکل دیگری معکوس نشود و تغییر مسیر نداشته باشد، ارائه کردیم که آن هم مؤثر واقع شد.

وی با ابراز تأسف از اینکه حتی ۲۵ درصد از قول و قرارهای دولت پیشین محقق نشده است، گفت: انتظار ما از دولت مردمی، انقلابی و امید مردم مانند بقیه مردم کشور این است که مشکلات مردم حل شود؛ امیدوار هستیم که به مطالبات مردم این منطقه توجه ویژه شود و با تصمیمات معقول و مدبرانه، توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در توجه به حق مردم، اقداماتی انجام شود که مردم به حق خود برسند و شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

حجت‌الاسلام شرفی، ائمه‌جمعه را در سنگر جهاد و دفاع از اسلام و نظام توصیف کرد و گفت: ما در این مسیر از هر مسئولیت و خدمتی که توان آن را داشته باشیم شانه خالی نخواهیم کرد.

وی درباره وضعیت کنونی مردم و رضایتمندی آنان گفت: مردم به تذکرات نماینده ولی فقیه خیلی خوب توجه کردند و اگر حرکت‌های قبل مهار شد و امروز وضعیت آرامی داریم، نتیجه توجه مردم به تذکرات ائمه جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان و توجه به فرمایشات و حمایت رهبر معظم انقلاب از مردم است. از ابراهیم رئیسی می‌خواهیم که یک کار عملی انجام شود و کار میدانی باشد؛ از بعد شعار خارج شود و در بعد میدانی و عملی انجام شود تا مردم راضی باشند.

کد خبر 5299809

منبع: مهر

کلیدواژه: دشت آزادگان بی آبی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون اردبیل تعاونی سیستان و بلوچستان ایلام خراسان رضوی نماینده ولی فقیه حق مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور و روز خلیج فارس افزود: تغییر نام جزیره ابوموسی به بوموسی در دستور کار دولت قرار دارد؛ یاد شهدایی که در خلیج فارس به شهادت رسیدند، از جمله شهید مهدوی را نیز گرامی می‌داریم.

وی پس از ارائه گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: کسانی که از میانسالی عبور کرده‌اند، ارزش اقدامات مربوط به سلامت را می‌دانند؛ در همین راستا به تبیین گسترده در مورد ضرورت این کار نیاز داریم، انشاالله این رویکرد به عنوان بخش مهمی از فرهنگ عمومی کشور که تاثیر مستقیم بر سبک زندگی دارد، تلقی شود.

اسماعیلی در ادامه پس از شنیدن گزارش رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان گفت: روند اینگونه است که اولویت‌های ملی را اعلام می‌کنیم که اولویت‌های استانی و شهرستانی هم در آن قرار دارد؛ اما مسأله واحدی نیستند؛ سال گذشته پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌ها و سبک‌زندگی را انجام دادیم، به ازای هر شهرستان می‌توانیم خروجی کتاب مستقلی را ارائه کنیم، امسال هم مشابه سال ۱۴۰۲ اولویت‌هایی اعلام کردیم و وضعیت توصیفی ملی آنها بیان می‌شود.

وزیر فرهنگ افزود: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها برش استانی خود را خواهند داشت؛ شهرستان‌ها نیز همینطور، ممکن است در شهرستانی مسأله طلاق پررنگ باشد، در شهرستانی دیگر مسأله مواد مخدر که باید همه این مسائل مدنظر قرار گیرد.

وزیر فرهنگ درباره عملیات وعده صادق گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم از این عملیات احساس غرور کردند که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود و همه پاسخ جمهوری اسلامی را مبتنی بر اصول جهانی در حوزه تعاملات دیپلماتیک دانستند، پشتیبانی از اقدام نظامی در این سطح برای ما مغتنم است.

اسماعیلی افزود: با توجه به صورت گرفتن عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونسیتی، در مورد ثبت این روز در تقویم نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

در این جلسه محمدامین محمدی، دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گزارشی درباره  اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق