Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@03:18:55 GMT

پیروزی ۳ گله ایران برابر عراق بعد از نیم قرن

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۸۹۷۹

پیروزی ۳ گله ایران برابر عراق بعد از نیم قرن

تیم ملی ایران برای دومین بار موفق شد عراق را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی ایران در حالی در قطر به مصاف شاگردان دیک ادووکات رفتند که در پایان شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر عراق را شکست تا گام بلندی برای سومین حضور متوالی خود در جام جهانی بر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران درحالی در برابر عراق موفق شد با ۳ گل به برتری برسد که از آخرین باری که ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست دهد ۴۹ سال می‌گذرد و این برای دومین بار است که در تاریخ ایران موفق می‌شود با این نتیجه عراق را شکست دهد.

ایران در بازی های جام ملت های آسیا در سال ۱۹۷۲ تایلند موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد که هر ۳ گل این بازی را حسین کلانی به ثمر رساند. همچنین ایران در این مدت تنها در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ موفق شد ۳ گل به عراق بزند که این بازی در وقت ها قانونی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید و در ضربات پنالتی عراق موفق شد ایران را حذف کند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران ایران ۳ عراق صفر ایران و عراق تیم ملی ایران تیم ملی عراق نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد