Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:55:21 GMT

آغاز واکسیناسیون آتش نشانان بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۰۱۴

آغاز واکسیناسیون آتش نشانان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا بهمن نژاد صبح امروز اظهار کرد: آتش نشانان به واسطه نوع شغل خود از گروه خطرناک که بیشتر در معرض این ویروس قرار دارند محسوب که این امر ضرورت واکسینه کردن این عزیزان را دوچندان نموده بود.

  وی در ادامه افزود: آتش نشانان به واسطه نوع شغل خود مجبور به  زندگی گروهی در ایستگاههای عملیاتی و حضور در حوادث، اطفاء حریق و امداد رسانی به شهروندان در موارد متعدد و عدم امکان دورکاری از عواملی هستند  که امکان ابتلای آن ها به ویروس کرونا را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بندرعباس خاطرنشان کرد: از امروز واکسیناسیون آتش نشانان آغاز  و دوز اول واکسن  تزریق شد. امری که میبایست خیلی زودتر از این انجام میپذیرفت لذا باز هم  از تمام عزیزانی که در این امر ما را یاری نمودند خصوصا ایثارگران  شبکه بهداشت تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس هرمزگان واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون آتش نشانان آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند

به گزارش ورزش سه در شرایطی که پرسپولیس برای تداوم حضورش در کورس قهرمانی با استقلال در لیگ از سد سپاهان رده سومی بگذرد همچنان خبری از دو بازیکن مهم این تیم در تمرینات نیست.
تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که باز هم بیرانوند و عالیشاه کارهای اختصاصی‌شان را دنبال کردند و با این شرایط  شاید کاپیتان سرخ‌ها هم مثل دروازه‌بان ملی پوش‌شان به بازی چهارشنبه نرسید.
بازیکنان پرسپولیس  از ساعت 17 امروز کار خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند و پیش از شروع تمرین ، اوسمار ویرا برای دقایقی با آنها صحبت کرد.
تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

طبق اعلام رسانه رسمی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.
پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.دیدار پرسپولیس - سپاهان  هم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد