Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: خیران و داوطلبان مازندرانی با هدف کمک به بیماران کرونایی، ۵۰۴ کپسول اکسیژن به بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت اهدا کردند.

او افزود: بعلت وضعیت قرمز و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان و قرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منزل و ضرورت نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی حیاتی نظیر اکسیژن، جمعیت هلال احمر استان در راستای خدمت رسانی به متاثرین از کرونا با فعال کردن بانک امانات تجهیزات پزشکی درهر شهرستان، اقدام به ارائه رایگان کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز به صورت امانی، به بیماران نیازمند کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فخاری گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمرمازندران دارای ۵۰۴ دستگاه کپسول اکسیژن، ۱۵۸ دستگاه اکسیژن ساز، ۲۲۴ دستگاه مانومتر، ۴۴ دستگاه ویلچر، ۳۴ دستگاه تشک مواج و ۸۸ قلم سایر تجهیزات پزشکی است.

او افزود: تمامی این تجهیزات از سوی مردم نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی استان اهدا شه که ارزش آن بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: ۸۷۸ بیمارکرونایی تاکنون از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمرمازندران بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمرمازندران خیران و نیکوکاران ویروس کرونا کپسول اکسیژن بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمرمازندران کپسول اکسیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه