Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:11:13 GMT

کارخانه فرآوری طلای هیرد تشنه کارگر

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۰۶۳

کارخانه فرآوری طلای هیرد تشنه کارگر

متولی مدیر پروژه معدن طلای هیرد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر با ۱۵٠ نیرو در حال کار هستیم و بار‌ها فراخوان برای جذب نیرو داده ایم، اما بدلیل مشکلاتی از جمله نبود برق و آب و دوری راه کارگران میلی به کار در این معدن ندارند.

او با اشاره به اینکه به دلیل نبود برق و آب وضعیت کمپ‌های این معدن مناسب نیست و مسیر معدن هم بسیار دور است افزود: به همین دلیل افراد بسیار کمی تمایل به کار در این منطقه را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متولی با بیان اینکه در حال حاضر برق معدن را از طریق دیزل ژنراتور تامین می‌کنیم اظهار کرد: متاسفانه به دلیل نبود برق نتوانستیم فاز‌های دیگر معدن را راه اندازی کنیم.

مدیر پروژه معدن هیرد با اشاره به اینکه آب مورد نیاز معدن را نیز از طریق چاه‌های اطراف تهیه یا هم مقداری آب خریداری می‌کنیم ادامه داد: برای حل مشکل آب و برق معدن به اداره‌های مختلف سر زده ایم، اما تنها وعده‌های مختلف می‌دهند و حالا بعد از گذشت ۳ سال هنوز خبری از پیگیری مسئولین برای این مشکلات نیست.

کارخانه فرآوری طلای هیرد نهبندان تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت دارد و برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است که با راه اندازی این مجموعه سالانه ۳٠٠ کیلوگرم شمش طلا تولید و برای ۲٠٠ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدن طلا فرآوری طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، اهالی روستای حسین آباد بخش باغ صفای شهرستان سرچهان، دو سالی است پیگیر لغو فعالیت معدن سنگی هستند که معتقدند علاوه بر پوشش گیاهی منطقه؛ دامداری و کشاورزی شان را هم نابود می‌کند.
با وجود پیگیری‌های متعدد، گویا زور بهره برداران به خواسته اهالی این روستا می‌چربد.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما برای چندمین بار این موضوع را پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو