Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@18:41:29 GMT

تعاونی های برتر ملی و استانی قم تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۱۱۲

خبرگزاری آریا - با حضور استاندار قم، معاون امور هماهنگی اقتصادی و برنامه ریزی استانداری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاونی های برتر ملی و استانی تقدیر، معرفی و تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم، همزمان با سراسر کشور و با حضور بهرام سرمست استاندار ، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، مصطفی کاویانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم و جمعی از تعاونگران استان در سالن جوادالائمه استانداری ، از تعاونی های برتر ملی و استانی با اهداء لوح تقدیر و تندیس ، تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اسامی برگزیدگان در بخش تعاونی های برتر استان، در سال 1400 شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم در رشته تولیدی و توزیعی با گرایش تعاونی های توسعه و عمران شهرستان با کسب امتیاز 377 و تعداد اعضاء ده هزار نفر و تعداد اشتغال 230 نفر در خدمات کارگزاری، ساماندهی زائرین، کشتارگاه، عمرانی و گردشگری فعالیت دارد.
وی افزود: تعاونی های شایسته تقدیر استان در سال 1400 شامل شرکت تعاونی دهیاران سلفچگان در رشته عمرانی با گرایش دهیاری با کسب امتیاز 289 و تعداد اعضاء 17 نفر و اشتغال 5 نفر در خدمات عمرانی روستاها شامل جدول گذاری، جمع آوری زباله و ...، شرکت تعاونی گردشگری سبز معراج در رشته خدمات با گرایش گردشگری و با امتیاز 289 و تعداد اعضاء 7 نفر و اشتغال 5 نفر در خدمات گردشگری و دامداری کشاورزی زیست خاور قم در رشته تولیدی و با گرایش کشاورزی با کسب امتیاز 253 و تعداد اعضاء 7 نفر و با ایجاد اشتغال 4 نفر در دامداری شامل گوشت، شیر و ... و کشاورزی شامل گندم، جو، یونجه و ...است.
کاویانی اظهارکرد: تعاونی برتر ملی سال 1400 شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم در رشته تولیدی و توزیعی با گرایش تعاونی های توسعه و عمران شهرستان با کسب امتیاز 377 و تعداد اعضاء 10 هزار نفر و ایجاد اشتغال 230 نفر در خدمات کارگزاری، ساماندهی زائرین، کشتارگاه، عمرانی و گردشگر است.
17 شهریور 1400 11:04
کد خبر : 244,838
کلیدواژه ها: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی,آموزش تعاونی,استان قم,جشنواره تعاونی های برتر
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توسعه و عمران شهرستان کار و رفاه اجتماعی تعاونی های برتر کسب امتیاز تعداد اعضاء نفر در خدمات شرکت تعاونی برتر ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد

فصل آینده لیگ برتر فوتسال نماینده‌ای جدید از اصفهان خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتسال پالایش نفت اصفهان امروز (جمعه) در هفته پنجم مرحله دوم از مسابقات لیگ دسته اول، با نتیجه 6 بر صفر مقابل مقاومت شهید یونسی‌فر یزد به برتری رسید.

با توجه به نتایج رقم خورده در گروه اول رقابت‌ها، پالایش نفت اصفهان با 13 امتیاز در صدر جدول ایستاد و صعود خود را به فصل آینده لیگ برتر قطعی کرد.

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

تیم رعد پدافند اصفهان نیز با 13 امتیاز و سه امتیاز اختلاف با فولاد هرمزگانِ رده دومی، صدرنشین گروه دوم است و با یک تساوی در هفته پایانی، به لیگ برتر راه خواهد یافت.

تیم‌های مقاومت البرز و پوشاک حافظ ساری فصل گذشته به لیگ یک سقوط کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران