Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسارت وارد شده به تاسیسات برقی بر اثر طوفان آیدا در آمریکا بیشتر از مجموع خسارت ناشی از چندین طوفان در این کشور بوده است.

خبرگزاری میزان - صد‌ها هزار خانه و واحد تجاری در ایالت لوئیزیانا در آمریکا، که بسیاری از آن‌ها در خارج از شهر نیواورلئان واقع شده اند، هنوز در قطعی برق به سر می‌برند؛ همچنین بیش از نیمی از پمپ بنزین‌ها در ۲ شهر بزرگ این ایالت، ۹ روز پس از وقوع طوفان آیدا و ویران شدن خانه ها، سوخت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «یو اس‌ ای تودی»، شرکت «اینترجی»، که به بیش از یک میلیون مشترک در ایالت لوئیزیانا خدمات الکتریکی ارائه می‌دهد، اعلام کرده که خسارت وارد شده به تاسیسات برقی ناشی از طوفان آیدا بیشتر از مجموع خسارت ناشی از طوفان‌های «کاترینا، آیک، دلتا و زتا» در مجموع بوده است.


بر اساس آخرین آمارها، دست کم ۷۱ نفر در این طوفان و حوادث طبیعی ناشی از آن جان خود را از دست داده اند؛ همچنان بیش از ۴۳۰ هزار مشترک در قطعی برق به سر می‌برند.


در بسیاری از محله ها، منازل مسکونی غیرقابل سکونت شده اند. مقامات ایالتی و فدرال گفتند که حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در پناهگاه‌های دسته جمعی در اطراف لوئیزیانا و ۲۵ هزار نفر دیگر که خانه هایشان آسیب دیده است تحت برنامه آژانس فدرال مدیریت اضطراری در بخش‌های دیگری اسکان داده شده اند.

بیشتر بخوانید: پیامدهای طوفان «آیدا» برای آمریکا؛ ادامه قطعی برق و آواره شدن هزاران نفر قطعی برق ایالت‎های آمریکا در پی طوفان آیدا

به گفته دفتر آمادگی اضطراری لوئیزیانا، در حال حاضر بیش از ۱۵۹ هزار درخواست از سوی خانوار‌ها برای کمک در زمینه حوادث را تأیید کرده است.


با توجه به اینکه برخی از مردم برای تولید برق به ژنراتور‌ها متکی هستند، وزارت بهداشت لوئیزیانا گزارش داد که ۴ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده اند و ۱۴۱ نفر نیز به دلیل استنشاق گاز کشنده از زمان طوفان تحت درمان قرار گرفته اند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن طوفان آیدا قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم

وقوع گردباد شدید در ایالت «نبراسکا»ی آمریکا منجر به وارد شدن خسارات گسترده به صدها خانه شد.

به گزارش ایسنا، تاکنون چندین مصدومیت در نتیجه حوادث مرتبط با وقوع گردباد گزارش شده اما هنوز تلفاتی به ثبت نرسیده است.

این گردباد که با بارش سنگین تگرگ نیز همراه بوده، زمین های کشاورزی را تحت تاثیر قرار داده و منجر به ریزش کامل یک ساختمان شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که گردباد، خسارات گسترده‌ای را در مناطق مسکونی برجای گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل