Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:06:08 GMT

دستگیری کلاهبردار بوتاکس در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۴۲۰

دستگیری کلاهبردار بوتاکس در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک نفر کلاهبردار که خود را پرستار بیمارستان معرفی و زنان و دختران را شناسایی و با تزریق ژل به صورت و لب(بوتاکس) باعث صدماتی به زیبایی صورت و لب‌های آنها می شده و از هر کدام مبالغی دریافت می کرده است، خبر داد.

سرهنگ"سعید بالش زر" در بیان جزئیات افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری در شهر یاسوج توسط فردی تحت عنوان پرستار که با تزریق ژل لب و بوتاکس از شهروندان کلاهبرداری می نمود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکیان و حساب‌های مختلف بانکی توانستند ردپای کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه خود را پرستار معرفی و اظهار داشت که مطب شخصی در خیابان پزشک دارم و کارم تزریق ژل لب و بوتاکس است و اعتراف کرد که از این طریق مبلغ ۶۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: به هشدارهای لازم در خصوص عدم مراجعه به مکان های فاقد مجوز توجه داشته و به علت مشکلات اقتصادی به جهت پرداخت هزینه کمتر به محل های فاقد مجوز قانونی مراجعه نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد كلاهبرداري پليس آگاهي پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با رسید جعلی

سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی تماس شهروندی با پلیس ۱۱۰ وی اظهار داشت که در مجتمع تجاری مگامال فردی با نمایش رسید جعلی قصد خرید از مغازه وی را دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی و هوشیاری بالای ماموران اشاره کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های مداربسته پاساژ و مغازه‌ها با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را شناسایی و پس از مدت کوتاهی متهم را در داخل یکی از مغازه‌های مرکز خرید در حالی که قصد خرید به صورت کارت به کارت با ارائه رسید جعلی را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل شد 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه متهم به جرم خود مبنی بر خرید از فروشگاه‌ها با رسید جعلی اعتراف و اظهار داشت که با این شیوه از تعدادی فروشگاه در سطح تهران کلاهبرداری انجام داده است.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۲۲ دستگاه تلفن همراه از نوع آیفون، یک دستگاه کنسول بازی سونی، سه قطعه فرش دست بافت، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه موتور سیکلت، مقداری لوازم جانبی موبایل و ۲۶ عدد سیگار الکترونیک که هر یک ارزش حدودی ۵۰ میلیون ریال را دارند که همگی این اموال را با رسید جعلی خریداری نموده بود کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری خاطرنشان کرد: در این خصوص ۱۰ نفر از مالباختگان که فریب خورده و با رسید جعلی به متهم کالا فروخته بودند شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: هنگام فروش کالا به افراد حتماً از دستگاه‌های معتبر کارتخوان استفاده کنید و در هنگامی که مشتری قصد پرداخت با پول نقد یا به صورت کارت به کارت را دارد حتماً از تقلبی نبودن اسکناس یا رسید کارت به کارت با بررسی کردن موجودی و گردش حساب بانکی مطمئن شوید.

منبع: پلیس

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای