Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@19:07:29 GMT

جزئیات کشته شدن شرور مهرشهر کرج از زبان سردار محمدیان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۴۷۹

جزئیات کشته شدن شرور مهرشهر کرج از زبان سردار محمدیان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: شامگاه روز ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماجرای کشته شدن شرور مهرشهر

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که شخصی با حالت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در معابر شهری کرده و علاوه بر بر هم زدن نظم عمومی، اقدام به وارد آوردن آسیب به ۴ نفر از جمله یک خانم و اموال مردم از جمله چند خودرو و یک سوپرمارکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بلافاصله مأمور انتظامی وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت می‌کند که نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مأمور نیز حمله‌ور می‌شود که در این هنگام مأمور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس در یک اقدام سهوی تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می‌دهند، گفت: فیلم کامل اوباشی‌گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع رسانی پلیس منتشر خواهد شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه این فرد ۷ فقره سابقه درگیری و نزاع داشته، ادامه داد: تحقیقات تخصصی از سوی مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضائی در خصوص این موضوع در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان البرز متذکر شد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عربده کشی قدرت نمایی اخبار حوادث اراذل مهرشهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال ریحانه پارسا سحر قریشی رونالدو رقصیدن همسر رونالدو همسر مهدی قائدی ترلان پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو