Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:16:13 GMT

گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری «بروجن»

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۵۶۹

گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری «بروجن»

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ملکی در جلسه بررسی مسائل حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری «بروجن» با بیان اینکه بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال از اولویت‌های کاری امسال است، عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری و تعامل سازنده زمینه توسعه اشتغال را فراهم کنند.

وی به ایجاد فرصت‌های شغلی و ضرورت کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری به منظور استفاده بهینه از منابع آب و افزایش بهره وری محصولات کشاورزی تأسیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجن با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای باید ایجاد شود، گفت: بر اساس آئین نامه گاز رسانی واحدهای تولیدی، صنعتی و با توجه به زیرساخت‌های موجود، مجوز گازرسانی برای ۱۳۲ هکتار زمین کشاورزی صادر شده است.

ملکی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای تسریع شود، عنوان کرد: گازرسانی به مجتمع دامداری بروجن حداکثر تا ابتدای آبان ماه امسال انجام می‌شود.

کد خبر 5299670

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتمع های گلخانه ای شهرستان بروجن گاز رسانی مسعود ملکی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون تعاونی اردبیل ایلام خراسان رضوی سیستان و بلوچستان گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان