Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اداره کل امور بانوان، با هدف ارتقای توانمندی‌های پرسنل شاغل شهرداری تهران در حوزه مدیریت خانواده، دوره‌ آموزشی «هماهنگی هوشمند کار و زندگی» را در دو مرحله به صورت مجازی و آفلاین برای تمام پرسنل شاغل در شهرداری تهران برگزار می‌کند.
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، زهرا بهروز آذر مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور بانوان با همکاری مرکز نوسازی و تحول معاونت برنامه و توسعه سرمایه انسانی، این دوره آموزشی را با هدف ارتقای مهارت‌های لازم برای کارکنان به منظور ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین کار و زندگی در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروز آذر در ادامه گفت :با توجه به شرایط زندگی در عصر جدید، به نسبت گذشته ، زندگی افراد شکل تازه ایی گرفته است و هر شخص در جامعه نقش های متفاوتی را ایفا میکند با توجه به این دیدگاه نیاز است که افراد در محیط کار ، نقشی که در زندگی شخصی خود ایفا میکنند را فراموش نکنند.
او ادامه داد: همچنین برای ایجاد محیط خانوادگی گرم و صمیمی نیاز است، افراد شاغل دوره هایی را سپری کنند و مهارت های ارتباطی جدید به آنها آموزش داده شود. تا در نهایت یاد بگیرند که از عملکرد خود در حوزه‌های مختلف زندگی احساس رضایت داشته باشند.
بهروز آذر خاطرنشان کرد: با چنین رویکردی دوره آموزشی «هماهنگی هوشمند کار و زندگی» را طراحی کردیم و در اختیار پرسنل شهرداری و همه شهروندان قرار داده ایم.
او افزود: مرحله اول این دوره، 12 ساعت آموزشی شامل چهار محور: خودآگاهی، خودباوری، مدیریت زمان و مدیریت ارتباط با خانواده است که از هفته آینده از طریق سامانه آموزش الکترونیکی شهرداری به آدرس http://tmlms.tehran.ir برای تمام پرسنل شاغل شهرداری تهران در دسترس قرار خواهد گرفت و زمان‌بندی برای امکان بهره‌برداری فراگیران از دوره و شرکت در دوره آموزشی مرحله اول، یک ماه است.
بهروزآذر گفت: همچنین مرحله دوم دوره نیز در 12 ساعت آموزشی شامل چهار محور؛ مدیریت استرس، مدیریت خواب، مدیریت روابط شغلی و پیشگیری از فرسودگی شغلی طراحی شده که بعد از اتمام مرحله اول برگزار خواهد شد.
او تشریح کرد: تمامی شرکت‌کنندگان که فیلم‌های آموزشی دوره تعادل هوشمند کار و زندگی را مشاهده کنند و در آزمون پایان دوره نیز بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه آموزش ضمن خدمت صادر خواهند شد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کل امور بانوان شهرداری تهران دوره آموزشی کار و زندگی پرسنل شاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی