Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جلسه هم اندیشی کمیته ملی واکسن با حضور دکتر عین اللهی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای کمیته در سالن همایش حوزه وزارتی، برگزار شد.

 در این جلسه که با حضور وزیر بهداشت، معاون بهداشت، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، رییس سازمان غذا و دارو، رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت و رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی، برگزار شد، درخصوص مصوبات جلسه قبلی و همچنین سیاست های مربوط به تخصیص بودجه برای تداوم خرید و واردات واکسن کووید 19، تامین و توزیع واکسن در کشور، برآورد واردات واکسن به کشور در ماه‌های آینده، روند تولید واکسن، وضعیت واکسیناسیون در کشورمان، اثربخشی واکسن‌ها و پیگیری مذاکرات با کشورهای دیگر برای تداوم واردات واکسن، بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در این جلسه هر یک از اعضای کمیته گزارش حوزه مربوطه خود در مورد واکسن کووید 19 را ارائه کرده و در ادامه نیز وزیر بهداشت درخصوص تسریع در روند واکسیناسیون و ذخیره مناسب واکسن در کشور تاکید کرد.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور