Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم ملی فرانسه می گوید رسیدن به رکورد میشل پلاتینی افتخار بزرگی برای او محسوب می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی فرانسه شب گذشته موفق شد در جریان دیدارهای انتخابی جام جهانی قطر مقابل فنلاند به برتری دو بر صفر برسد و در صدر گروه D رقابت ها قرار بگیرد. ستاره این میدان آنتوان گریزمان بود که هر دو گل دیدار را به ثمر رساند تا علاوه بر تضمین پیروزی تیم ملی کشورش، تبدیل به سومین گلزن برتر تمام ادوار فوتبال فرانسه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن حالا 41 بار با پیراهن خروس ها گلزنی کرده است تا در کنار میشل پلاتینی افسانه ای به طور مشترک جایگاه سوم برترین گلزنان تاریخ فوتبال فرانسه را از آن خود کند. او که تا به حال 98 بار برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته است حالا تنها 10 گل از تیری آنری، بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه فاصله دارد.

گریزمان بعد از دیدار مقابل فنلاند در مورد برابری با رکورد میشل پلاتینی به خبرنگاران گفت:

افتخار بزرگی است. از وقتی به تیم ملی آمده ام، یعنی از سال 2014، همیشه تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. چه در گلزنی چه در کارهای دفاعی یا تهاجمی.

او در مورد این که آیا دیدار دیشب بهترین عملکرد او در تیم ملی فرانسه بود نیز گفت:

نمایش های خوب دیگری هم داشته ام اما بابت عملکرد امشبم و عملکرد کلی تیم خیلی خوشحالم. 

 این پیروزی پایانی بود بر عملکرد نه چندان خوب فرانسه در دیدارهای اخیر. گریزمان در این باره گفت:

می خواستیم در این دیدار به پیروزی برسیم تا نشان دهیم چقدر قدرتمند هستیم و چیزی را از دست نداده ایم. ذهنیت درستی داشتیم. هر چه در توان داشتیم در زمین مسابقه به نمایش گذاشتیم و سعی کردیم از جلو به حریف ضربه بزنیم. چه چیزی تغییر کرد؟ شاید با سیستمی بازی کردیم که بیشتر مناسب ما بود. در این مورد مربی تصمیم می گیرد اما این بار قدرتمند ظاهر شدیم. 5 بار تساوی کرده بودیم و این شرایط داشت طولانی و پیچیده می شد. خوشحالیم که اینجا با سبک خودمان برنده شدیم.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس واکنش مهدی قائدی به اشتباه تلویزیون قطر: اولین تجربه سرمربیگری ام را پیروز شدم توماس مولر: تضعیف لایپزیش؟ هیچ باشگاهی به زور بازیکنانش را نمی فروشد! علیرضا جهانبخش؛ جهان با من برقص! مسیر وارونه؛ مهاجم سابق لیورپول در 27 سالگی کارگر کارخانه شد! اینفوگرافیک جامع 109 گل ملی علی دایی/ اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین گزارش موسسه کنترل مالی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته 109.8 میلیون یورو ضرر کرد، هرچند باید اذعان داشت که قهرمان فرانسه ضررهای خود را به کمتر از نصف رسانده است.

بر اساس گزارش اداره ملی کنترل مدیریت (DNCG) که سلامت مالی فوتبال فرانسه را تجزیه و تحلیل می کند، 18 تیم لیگ یک فرانسه، در فصل 23-2022 در مجموع 273 میلیون یورو ضرر کردند، که در مقایسه با 582 میلیون فصل 22-2021 شرایط بهتری دارد.

PSG همچنان با 109.9 میلیون یورو ضرر، وضعیت قرمز دارد، در حالی که ضرر لیون 99 میلیون یورو گزارش شده است و این تیم در رتبه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد