Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:29:30 GMT

موکب‌های اربعین در استان سمنان برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۶۹۲

موکب‌های اربعین در استان سمنان برپا می‌شود

حسن اسلامی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اعزام عمومی زائران به عراق و حضور مردم در مراسم عزاداری اربعین حسینی وجود ندارد.

وی بیان کرد: سهمیه‌ای که کشور عراق به ایران برای اعزام داده، ۳۰ هزار نفر است که باید این تعداد بین تمام استان‌های کشور تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد اربعین استان سمنان ادامه داد: بر این اساس، تنها تعداد بسیار محدودی از عوامل اجرایی موکب‌های اربعین از استان‌های مختلف کشور از جمله این استان اعزام خواهند شد که البته هنوز سهمیه هر استان از مرکز کشور مشخص نشده است.

اسلامی‌راد گفت: اعزام عوامل اجرایی مواکب استان سمنان نیز فقط به صورت هوایی است و از مرزهای زمینی هیچ‌گونه اعزامی انجام نمی‌شود.

وی عنوان کرد: شرط اعزام تمام عوامل اجرایی مواکب اربعین حسینی استان سمنان نیز تزریق واکسن کرونا قبل از اعزام و انجام تست کرونا ۷۲ ساعت قبل از اعزام است.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موکب‌هایی را در این استان سمنان برپا کنیم تا در اربعین حسینی عزاداران و عاشقان ثارالله (ع) بتوانند در این مراسم معنوی حضور یابند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان عراق مراسم عزاداری حسن اسلامی راد موکب اربعین استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است