Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:21:36 GMT

اهدای ۹۳ کپسول اکسیژن به بیمارستان‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۹۳۴

اهدای ۹۳ کپسول اکسیژن به بیمارستان‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ظرفیت محدود مراکز درمانی و همچنین نیاز شدید این بیماران به دستگاه‌های کمک تنفسی ازجمله کپسول اکسیژن، اظهار کرد: طی ماه جاری طرح اهدای کپسول اکسیژن برای بیماران نیازمند با همیاری خیرین استانی آغاز شد.

به گفته وی، در این طرح سعی شد با مشورت گرفتن از کادر متخصص درمان با فراهم کردن زمینه حمایت از بیماران کرونایی، باری از دوش کادر پرتلاش بیمارستان‌ها کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه در اجرای این طرح تاکنون ۹۳ کپسول اکسیژن به بیمارستان‌های سطح استان اهدا شد، گفت: خیرین برای خرید این کپسول‌ها حدود ۴۳۰ میلیون تومان هزینه کردند که در این طرح از ظرفیت مراکز نیکوکاری نیز بهره گرفته شد.

اهرابی همچنین تأکید کرد که خیرین و همشهریان می‌توانند جهت مشارکت در این طرح، با مراجعه به ادارات کمیته امداد شهرستان‌های استان و یا مراکز نیکوکاری، ما را در این امر خداپسندانه یاری کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد گیلان بیماران اهرابی کپسول اکسیژن کپسول اکسیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر دهمرده افزود: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت به درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.
در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته دو هزارو ۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر