Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، از زمان اجرای پرآشوب طرح خروج آمریکا از افغانستان محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی‌ها به شدت پایین آمده است.

یک سخنگوی سابق دونالد ترامپ و دو نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفتند این تصمیم را دونالد ترامپ با مشاهده اجرای شتابزده طرح تخلیه سفارت آمریکا در کابل که در جریانش بیش از ۲۰۰ تن کشته شدند، گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشته‌ها شامل ۱۳ نظامی آمریکایی در جریان حمله انتحاری منسوب به شاخه داعش در افغانستان می‌شوند.

مت گائتز، نماینده ایالت فلوریدا در کنگره آمریکا گفت، ترامپ شاهد سقوط بایدن است. او میخواهد مثل یک مبارز بجنگد نه اینکه یک تماشاچی باشد.

جیسون میلر، سخنگوی سابق کمپین ترامپ به وبسایت خبری Cheddar گفت که نامزدی مجدد ترامپ برای ریاست جمهوری تقریبا مسلم است.

میلر گفت: من احتمال آن را بین ۹۹ تا ۱۰۰ درصد تخمین میزنم. من فکر می‌کنم او قطعا در سال ۲۰۲۴ برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود. شب گذشته من گفتگوی خوبی با او داشتم و قرار است چند روز دیگر او را ببینم.

جیم جوردان، نماینده ایالت اوهایو در کنگره آمریکا هم اخیرا در پاسخ به این سوال که آیا از نظرش ترامپ مجددا برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود گفت: من میدانم این اتفاق میفتد.

بر اساس یک ویدیوی منتشر شده از سوی یک خبرنگار به نام لورن ویندسور، جیم جوردان اظهار کرد به زودی ترامپ نامزدی‌اش برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ را اعلام خواهد کرد.

جوردان ادامه داد: من دیروز با او صحبت کردم. او بعد از همه این دیوانگی‌های رخ داده در افغانستان آماده اعلام آن است.

گائتز خاطرنشان کرد که ترامپ برای آنکه زود کاندیداتوری‌اش را اعلام کند شتاب نمی‌کند زیرا "پایگاه حامیان او به درستی به او وفادار هستند. و یک قاعده خوب در سیاست این است که برای زمانی کوتاه و لازم کاندیدا باشید."

یک مقام نام برده نشده سابق دولت ترامپ هم بیان کرد، مدیریت ناشیانه بایدن بر روند خروج از افغانستان، عزم رئیس جمهور سابق برای پیروزی مجدد در انتخابات را "تشدید نکرد" بلکه "آمریکایی‌ها را نسبت به انتخابشان متقاعد ساخت".

ترامپ اخیرا ویدیوهایی به سبک ویدیوهای کمپین انتخاباتی منتشر کرده و در آن به بایدن و معاونش کامالا هریس به خاطر مدیریتشان بر این بحران تاخت.

ترامپ و همپیمانانش از زمان شکست انتخاباتی نوامبر گذشته روی این مفهوم که او مجددا در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد می‌شود مانور داده‌اند. به گفته دستیاران و نزدیکان ترامپ افول اقبال سیاسی بایدن به همراه طغیان مجدد کروناویروس و سقوط کابل در ۱۵ اوت باعث تشدید علاقه این رئیس جمهور سابق به نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری شده است؛ کسی که تا قبل از آن شکایتش از شکست انتخاباتی در برابر بایدن و احساس غرورش به عنوان یک انگیزه برای طرح این نامزدی مطرح بود.

ترامپ در مصاحبه‌های اخیرش از افشای جزئیات برنامه‌هایش خودداری کرده اما او به طور خصوصی به دیگران گفته که برای انتخابات نامزد میشود. او همچنین به جزئیات پشت صحنه توجه دارد مثل اینکه با ویراش تبلیغات وبسایتش در محتوای آنها به بایدن سخت تر ضربه بزند.

کمتر از یک ماه قبل کمیته اقدام سیاسی ترامپ اعلام کرد دو نیرو را از ایالت آیووا با هدف پیشبرد هدف انتخاب کردن محافظه کاران قوی حامی آرمان "اول آمریکا" و ترامپ را در راستای کمپین نجات آمریکا استخدام کرده است. همچنین این دو نیروی استخدامی در آیووا یک هدف دیگر را برآورده می‌کنند و آن به گفته مشاوران ترامپ تحت نظر گرفتن دیگر نامزدهای ریاست جمهوری بالقوه جمهوریخواه است.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1552881

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ جوزف بایدن برای ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای از سابقه فکر کردنش به خودکشی و رفتنش به سراغ روانپزشک صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک برنامه رادیویی فاش کرد که در گذشته به سبب مرگ همسر اولش، «نیلیا» و دختر ۱۳ ماهه او، «نائومی» دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی «هیل» بایدن در این مصاحبه که عمدتا با موضوع اتفاقات زندگی شخصی و دوره ریاست جمهوری او برگزار شد درباره افکار خود پس از مرگ آنها که در دسامبر ۱۹۷۲ رخ داد، گفت: «من می‌نشستم و به این فکر می‌کردم که فقط مشروب بخورم و معتاد به الکل شوم.»

بایدن در ادامه با گفتن اینکه فکر خودکشی نیز به سرش زده بود، گفت: «برای اینکه خودکشی کنید لازم نیست دیوانه باشید.»

او ادامه داد: «من به این فکر می‌کردم که به پل یادبود دلاوِیر بروم و از آنجا به پایین بپرم.»

رئیس جمهور آمریکا که در ماه‌های گذشته بارها گاف‌ها و رفتارهای غیرعادی و عجیب از او در برابر انظار عمومی سر زده و سلامت جسمی و روانی خود را زیر سوال برده در این مصاحبه مدعی شد کسانی که فکر خودکشی دارند را تشویق به روان درمانی می‌کند.

جو بایدن که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه انگلیسی «سان» اخیرا با استناد به یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

نشریه سان در این مطلب با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی ‌نوشت:«بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارها است. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد