Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «فرخ جمالی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه مدارس در ۲ سال گذشته به واسطه همه گیری ویروس کرونا تعطیل بوده و کار آموزش به صورت مجازی انجام شده، دانش آموزان دراین مدت تردد شهری برای حضور در مدارس همچون گذشته نداشتند.

وی افزود: برهمین اساس و با توجه به اینکه خط کشی های عرضی معابر (ویژه تردد عابرین) به خصوص گذرگاههای عابرین در محدوده مدارس به مرور زمان پاک شده، لازم است اقدامات مناسب در راستای نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و همچنین خط کشی عرضی معابر برای تردد ایمن دانش آموزان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به طور طبیعی با بازگشایی مدارس شاهد افزایش حجم ترافیک صبحگاهی به دلیل حضور دانش آموزان در سطح شهر و همچنین تردد ناوگان سرویس مدارس خواهیم بود که در این زمینه پلیس با برنامه ریزی مناسب و همه جانبه، فعالیت های نظارتی خود برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و حفظ سلامت دانش آموزان را در دستور کار قرار می دهد.

سرهنگ جمالی در ادامه به ایجاد گره ترافیکی و سد معبر ناشی از بروز سوانح رانندگی در معابر شهری اشاره کرد و گفت: پس از بروز تصادف های خسارتی در معابر درون شهری، مالکان برای حضور پلیس از جابجایی خودرو و تغییر محل سانحه خودداری می کنند که همین امر منجر به بروز ترافیک در معابر اصلی و پرتردد شهر می شود.

به گفته وی، برای سوانح خسارتی زیر ۱۶ میلیون تومان نیازی به رسم کروکی پلیس نیست و در چنین مواقعی طرفین باید با تهیه عکس و تصویر سانحه از فاصله ۱۰ متری، خودروها را به حاشیه معبر هدایت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: مقصر حادثه باید مدارک خود را در اختیار راننده خودرو خسارت دیده قرار دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل بین طرفین، ارائه تصویر سانحه به پلیس راهور برای بررسی رویداد کفایت می کند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: چنانچه توقف خودروهای سانحه دیده موجب بروز گره ترافیکی و مشکل در تردد معبر شود، مالکان هر ۲ خودروی تصادفی از سوی پلیس جریمه خواهند شد.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر تصادف شهری همدان سرویس مدارس خسارت مالی پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر تصادف شهری همدان مناسب سازی معابر تصادف شهری همدان سرویس مدارس خسارت مالی پلیس راهنمایی و رانندگی همدان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف