Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد، ابوالفضل طهماسبی که در فهرست بازیکنان زیر ۲۳سال قرار دارد متولد ۱۳۸۰ استان فارس است و فصل گذشته عضو تیم بادران تهران بود.

طهماسبی سابقه بازی در تیم‌های جوانان سایپا و بادران را در پرونده خود دارد.

پیش از این حمید طاهری فرد هافبک مس کرمان، وحید امانی هافبک هوادار تهران، احمد بهاروندی بازیکن سابق جوانان پرسپولیس، محمد پاپی و محمدعلی مغنمیان و محمدعلی صفیا، مهرداد قنبری، میلاد غریبی و حسین فاضلی با عقد قرارداد به جمع سبز پوشان خیبر خرم‌آباد اضافه شدند و احمد زارعی، رضا شکری، محمود بیرانوند یگانه، محمد صادق نادرپور، مرتضی غلامعلی تبار، احسان جودکی، محمد جواد عباسی و آرش افشین قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از ۳۴ بازی خود در لیگ دسته یک فصل گذشته، ۱۲ برد، ۹ باخت، ۱۳ تساوی، ۴۵ گل زده و ۲۶ گل خورده دارد و با ۴۹ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

همچنین تیم خیبر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور در مقابل ملوان بندر انزلی حذف شد.

برچسب‌ها فوتبال خیبر خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خیبر خرم آباد لرستان فوتبال خیبر خرم آباد لرستان خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت